Skocz do zawartości

Windows zawiesza się - błędy sterowników


mlmar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, z góry przepraszam za może niedokładne opisy ale jestem raczej laikiem niż zaawansowanym użytkownikiem.

Windows ostatnio ma problemy, ostatnio się aktualizował po czym zwiechy zaczęły się pojawiać jeszcze częściej.

Występują w 90% kiedy pracuję na Adobe Bridge + Photoshop ale nie sądzę żeby to była wina tych programów bo nigdy nie sprawiały problemów, myślę ze raczej chodzi o niekompatybilność z urządzeniami podpiętymi albo błędy pamięci/operacjami na plikach

 

jedyne ostrzeżenia z dziennika systemu to:

 

W aplikacji (IntelliPoint IntelliType NUID filter driver, od dostawcy Microsoft) wystąpił następujący problem: Zainstalowany sterownik jest przyczyną problemów ze stabilnością systemu.
Agent proxy DNS nie może przydzielić 0 bajtów pamięci. Może to wskazywać, że w systemie brakuje pamięci wirtualnej lub że menedżer pamięci napotkał błąd wewnętrzny.
Na potrzeby każdej aplikacji ładowane są niestandardowe biblioteki DLL. Administrator systemu powinien przejrzeć listę bibliotek, aby się upewnić, że są związane z zaufanymi aplikacjami.
Załadowanie sterownika \Driver\NuidFltr dla urządzenia HID\VID_045E&PID_00F9&MI_01&Col03\8&30b432f4&0&0002 nie powiodło się.
Sterownik NuidFltr.sys został zablokowany dla ładowania.

Raz wyświetlił się bsod wskazujący na problem USB_BUG_CODE

 

Ponadto w menadżerze zadań jest wykrzyknik przy HID Non-User Input Data Filter

 

Próbowałem aktualizować sterowniki i odinstalowywać urządzenia ale efekt zawsze był taki sam.

Rejestr wyczyszczony ccleanerem

Bardzo prosze o jakieś wskazówki.

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
W aplikacji (IntelliPoint IntelliType NUID filter driver, od dostawcy Microsoft) wystąpił następujący problem: Zainstalowany sterownik jest przyczyną problemów ze stabilnością systemu.

 

(...)