Skocz do zawartości

Błąd instalacji poprawek.


grzes

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas instalacji aktualizacji zawiesiłem komputer (niebieski ekran) i dwie poprawki nie dają się zainstalować, również z dysku. Przykładowy błąd z Podglądu Zdarzeń: Instalacja nie powiodła się: system Windows nie mógł zainstalować następującej aktualizacji, ponieważ wystąpił błąd 0x800b0100: Aktualizacja zabezpieczeń dla systemu Windows (KB2656373).

Robiłem wszystkie proponowane przez Microsoft naprawy, usuwałem zawartość katalogu SoftwareDistribution.

Mam też log wygenerowany przez "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu"

Aha i puźniejsze poprawki instalują się bez problemu, tylko te dwie uparcie nie dają rady :(

CheckSUR.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Checksur widzi naruszenia (w tym wymieniana KB2656373), ale nic nie naprawia, brakuje mu plików do operacji:

 

Unavailable repair files:

winsxs\manifests\wow64_microsoft-windows-installer-engine_31bf3856ad364e35_6.1.7601.21960_none_6c44bfa617cec8d5.manifest

winsxs\manifests\amd64_microsoft-windows-installer-engine_31bf3856ad364e35_6.1.7601.21960_none_61f01553e36e06da.manifest

winsxs\manifests\amd64_microsoft-windows-installer-engine_31bf3856ad364e35_6.1.7601.17807_none_61ae5a16ca1970cb.manifest

winsxs\manifests\wow64_microsoft-windows-installer-engine_31bf3856ad364e35_6.1.7601.17807_none_6c030468fe7a32c6.manifest

servicing\packages\Package_19_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.mum

servicing\packages\Package_1_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.mum

servicing\packages\Package_2_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.mum

servicing\packages\Package_for_KB2656373_SP1~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.mum

servicing\packages\Package_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.mum

servicing\packages\Package_19_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.cat

servicing\packages\Package_1_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.cat

servicing\packages\Package_2_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.cat

servicing\packages\Package_for_KB2656373_SP1~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.cat

servicing\packages\Package_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.cat

 

1. Przesyłam paczkę plików wymaganych naprawą: KLIK. Wszystkie pliki w katalogu "manifests" przenieś do katalogu C:\Windows\Temp\CheckSur\WinSxS\Manifests, a te z "packages" do C:\Windows\Temp\CheckSur\Servicing\Packages.

 

2. Uruchom ponownie "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu" i przedstaw wynikowy checksur.log.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...