Skocz do zawartości

Drastyczne spadki wydajności w grach


kiziordzn

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, z desperacji i braku pomysłów na rozwiązanie tego problemu postanowiłem napisać temat na tym forum :)

Dziś zauważyłem spory spadek fpsów w grach (ponad połowę w dół). Zastanawiam się czym jest to spowodowane zwłaszcza, że ostatnio nie instalowałem niczego nieznanego - jedynie antywirus Avira pobrany z oficialnej strony oraz sterowniki Nvidia 301.42.

System moim zdaniem jest "czysty" - zapora włączona, antywirus zawsze aktywny (Avira). Do tego system czyszczony raz na jakiś czas programem CcLeaner (w tym rejestr). Warto dodać, że od 2 lat (czyli od pierwszego zainstalowania systemu na nowym dysku) nie było żadnych problemów.

 

Wykonałem skanowanie antywirusem - niczego nie znalazł. To samo po pełnym skanie za pomocą Malwarebytes Anti-Malware.

Zastanawiałem się również nad sprzętem lecz dochodzę do wniosku, że to nie jego wina (temperatury są w porządku) - stąd temat na fixitpc bom pewien, że coś siedzi w systemie ;)

 

Załączam logi z OTL:

http://wklej.org/id/768407/

+ Extras http://wklej.org/id/768408/

 

Dodatkowo raport diagnostyczny z "Monitor zasobów i wydajności":

http://speedy.sh/P42...wydajnosci.html

 

Wrzucam również screen z Menadżera Zadań, gdzie na drugim miejscu widnieje żrący sporo pamięci schost.exe (do tej pory nie było ich aż tyle oraz "jadły" mniej)

iY5BA.jpg

 

Będę wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam.

 

Zapomniałem o informacji o systemie - oczywiście jest to Windows 7 wersja 64 bitowa.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Myślę, że to nie ma znaczenia jakie gry, sprzęt i ustawienia. Zwłaszcza, że do tej pory z tymi samymi grami problemu nie było.

 

Jeśli jednak chcesz:

Intel i5 760 - 2,80GHz

2x 2GB DDR3

Gigabyte GTX 460 wersja z pamięcią 1GB

 

Gra przykładowo Max Payne 3 - ustawienia 1680x1050, DX11 i wszystkie opcje prócz MSAA i vsync na max (czyli w tym wypadku b. wysokie). Niżej benchmark wykonany za pomocą programu Fraps pokazujący ilość klatek/s z powyższymi ustawieniami przed "awarią".

 

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg

3520, 60000, 56, 91, 58.667

 

 

Tak więc jak pisałem nie jest to wina sprzętu, temperatur, gier czy ich ustawień.

 

Bardziej martwi mnie plik svhost wykorzystujący (jak na ten plik) sporo pamięci.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...