Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Więc tak: po pierwsze, to nie dubluj tematów, zbędny z działu Sieci usuwam. Dwa - problem nadaje się do Działu pomocy doraźnej, nie do Windows 7, no ale ok, zostanie przeniesiony. Skoro już tam trafisz, to zapoznaj się z ZASADAMI działu i dołącz odpowiednie logi. I ostatnia uwaga: jeżeli nikt na Twój temat nie odpisał, to nie pisz kolejnego posta, tylko korzystaj z funkcji Edytuj, dostępnej w menu pod wiadomością po prawej stronie.

Edytowane przez picasso
Temat przeniesiony. //picasso
Odnośnik do komentarza

1. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj pozycje - Deinstalator Strony V9 oraz Akamai NetSession Interface

 

2. Usuń skróty przeglądarek z pulpitu, na których występuje problem i utwórz je na nowo.

 

3. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
 
:Files
C:\Program Files (x86)\v9Soft
C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\v9.xml
 
:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="about:blank"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="about:blank"
 
:Commands
[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza
ale mam jeszce jeden problem i nieiwiem co na niego zaradzić zupełnie nie dotyczacy przeglądarki lecz mojego ekranu (grafiki) ale zrobie oddzielny posty na jakim z tagów go zamieścić ?

 

To tematyka nie do tego działu tylko do działu Hardware i tam możesz się udać.

 

Zakończ sprawę tutaj wykonując poniższe zalecenia:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. System jest nieaktualny. Należy zainstalować Service Pack 1 i zaktualizować wymienione oprogramowanie:

 

64bit- Ultimate Edition  (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java 6 Update 31

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 9.5.0 - Polish

"Mozilla Firefox 11.0 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 11.0 (x86 pl)

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...