Skocz do zawartości

Prośba o wycenę sprzętu


Rostov

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W najbliższym czasie noszę się z zamiarem zamiany swojego starego PC na notebooka. STAREGO - ponieważ sprzęt ma już... 8 lat - został zakupiony w marcu 2004.

Niestety, nie znam się na sprzęcie komputerowym, ani jego cenach - a chciałbym jeszcze zyskać choć parę złotych na tym starym rupieciu (za którego, nota bene, w 2004 roku zapłaciłem prawie 4,5 kafla). Nie chcę z nikogo zedrzeć, dlatego chciałbym prosić kogoś z Was, kto zna się dobrze na sprzęcie i orientuje się na obecnych jego cenach - o wycenę takiego oto zestawu:

 

Procesor: AMD Athlon XP, 1822 MHz (11 x 166),

 

Płyta główna: Asus A7V8X-X (6 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN), na chipsecie: VIA VT8377 Apollo KT400, ze zintegrowanym dźwiękiem: Analog Devices AD1980 @ VIA AC'97 Enhanced Audio Controller,

 

Pamięć RAM: 1024 MB, PC3200 DDR SDRAM, (2x 512MB),

 

Karta graficzna: NVIDIA GeForce4 MX 4000 (128 MB),

 

Dysk twardy: SAMSUNG SP1203N - 120GB,

 

Zasilacz awaryjny UPS: Ever Duo II 500,

 

Kamera internetowa: Trust 100K Series Webcam,

 

Głośniki: Logitech, 2.0, Stereo,

 

Monitor: LG L1511S [15" LCD],

 

Nagrywarka CD: HL-DT-ST CD-RW GCE-8481B (48x/24x/48x CD-RW),

 

Nagrywarka DVD: HL-DT-ST DVDRAM GSA-4167B (DVD+R9:8x, DVD-R9:4x, DVD+RW:16x/8x, DVD-RW:16x/6x, DVD-RAM:5x, DVD-ROM:16x, CD:48x/32x/48x DVD+RW/DVD-RW/DVD-RAM),

 

Klawiatura: Logitech, standardowa klawiatura 101/102 klawisze (duża część powycierana),

 

Mysz: A4 TECH, Glaser 60D.

 

Zestaw ten chciałbym sprzedać BEZ SYSTEMU (z czystym dyskiem).

 

Wiem, że obecnie jest to już zestaw dość zabytkowy, ale nawet, gdybym miał od kogoś wziąć za niego 500zł, to nie chciałbym tej osoby oskubać, bo jeszcze będę musiał za parę rzeczy (głównie czyszczenie) opuścić.

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Gość