Skocz do zawartości

2 problemy [ Jestem zielony :-( ]


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 2 problemy mam nadzieję że pomoże ktoś^^

 

1problem

Gdy chce pobrać .NET Framework 4.0 pisze Błąd wczytywania strony. Oczywiście to nie tylko na tej stronie, na innych także, ale nie na wszystkich. Załatwiłem sobie od kolegi instalke ok daje żeby sie instalowało oczywiście nie da sie bo wyskakuje to:

 

badu.th.png

 

Nie da się także zainstalować .NET Framework 3.5 i w górę. Mam tylko 1.1 i 2.0. A do niektórych programów potrzeba większych wersji.

 

2problem

Gdy chce włączyć google chrome to wyskakuje coś takiego:

 

94731790.th.png

 

A gdy chce jeden z programów o rozszerzeniu exe. wyskakuje coś takiego:

 

bad3o.th.jpg

 

Proszę o szczegółowe wytłumaczenie, ponieważ jestem zielony w tych sprawach :-( Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Proszę o szczegółowe wytłumaczenie , ponieważ jestem zielony w tych sprawach

 

Zwracam uwagę, że ogłoszenia działu mają dostatecznie jasne tytuły co się podaje w temacie w dziale dedykowanym diagnostyce infekcji. Aktualnie do analizy mam dokładnie "Lipę". Zamiast wklejać mi tu bezużyteczne obrazki (usuwam), podaj porządne raporty przedstawiające system: KLIK. Czyli logi z OTL + GMER.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Zastrzeżenia do logów:

 

1. Proszę nie umieszczaj logów na Speedyshare, to utrudnia szybki wgląd a za 30 dni logi znikną z serwera.... przerobiłam na Załączniki.

 

2. Log z OTL jest niepełny, nie ma Extras. Nie doczytałeś: wszystkie sekcje zaznaczone na "Użyj filtrowania". Najwyraźniej ominąłeś "Rejestr - skan dodatkowy".

 

3. Nie wiem skąd bierzesz takie stare narzędzia. Zrobiłeś log z GMER 1.0.15.15281 a aktualna wersja to GMER 1.0.15.15641

 

Jest tu infekcja, ale czekam aż zrobisz nowy log z GMER z najnowszej wersji + uzupełnisz OTL Extras i podstawisz oba logi w poście powyżej stosując przycisk Edytuj.