Skocz do zawartości

Prośba o sprawdzenie logów - rootkit?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam podejrzenie, ze mój komputer jest zainfekowany, mianowicie w menadżerze zadań pojawiało się bardzo dużo dziwnych procesów, tak jakby ukrytych pod nazwami normalnych programów, które zużywały bardzo dużo zasobów komputera. Na dodatek nie dało sie ich zamknąć albo wracały po kilku sekundach. Niestety jestem zielony w tych sprawach i jedyne co zrobilem to na nowo postawilem system na wyczyszczonym dysku. Mam wrażenie że nadal występują dziwne procesy, których nie powinno być albo nie da sie ich pozbyć. Nie bijcie mnie jeżeli jakiejś informacji nie zawarłem. :) Pozdrawiam i czekam na pomoc :)

FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt

Edytowane przez Zielu141
coś naklikałem, jestem tu pierwszy raz :D
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W logach nie ma niczego podejrzanego.

 

Kosmetyka:

Uruchom FRST. 
Skopiuj to poniższe: (ale nigdzie nie wklejaj tego!) - FRST sam znajdzie "fixlist" w schowku systemowym

Spoiler

START::
CreateRestorePoint:
HKLM\...\RunOnce: [c6ad9db1-872b-4154-b2f6-348eac4bd616] => "C:\Users\zieli\AppData\Local\Temp\{3987ab53-a480-49f5-b571-ef1754a9939f}\c6ad9db1-872b-4154-b2f6-348eac4bd616.cmd" (Brak pliku) <==== UWAGA
RemoveDirectory: C:\Users\zieli\Downloads\FRST-OlderVersion
EmptyEventLogs: 
EmptyTemp:
END::


W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

 

Odnośnik do komentarza

Update: Postanowiłem postawić nowy system ale przed tym wyczyścić dyski za pomocą formatowania w cmd. Teraz od 3 godzin próbuje zainstalować system z płytki ale na nic, po załadowaniu 100% przygotowania plików do instalacji, wyłącza komputer i od nowa daje mnie na początek instalacji Windowsa. Nie mam pojęcia co robić, jest coś takiego na płycie głównej jak BIOS reset? Płyta to MSI-B150 gaming m3. Pozdrawiam i czekam na odp.

Odnośnik do komentarza