Skocz do zawartości

Zostałem zablokowany


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
12 godzin temu, jessica napisał:

Teoretycznie Twój router może być zainfekowany (a nie komputer).

To mnie niepokoi. Internet w smartfonie jest za pośrednictwem danych pakietowych. Natomiast w smartfonie udostępniłem Internet poprzez WiFi tylko dla laptopa. 

Próbowałem wyczyścić DNS w smartfonie oraz uruchomiłem wipe cache partition lecz to nie pomogło. Nadal po podłączeniu laptopa jest DNS 192.168.43.1

Czy warto zresetować ustawienia Winsock w laptopie?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...