Skocz do zawartości

Błedy w systemie Win7Pro


ryszard11

Rekomendowane odpowiedzi

Dzien dobry,

System to Windows 7Pro - 64bit.

Próbuję uruchomić FRST64 , tworząc folder na partycji C i umieszczając w nim FRST64.exe

Uruchamiam jako administrator - wg. tutorialu . FRST uruchamia się i natychmiast po naciśnięciu "skanuj" wyłącza się : a więc nie mogę dołączyć logów...

System od pewnego czasu dziwnie zachowuje się : nie działa aktualizacja , zamykanie systemu trwa długo - ok. 5-7 min. , zrywanie połączenia sieciowego...etc.

W pierwszej kolejności proszę o wskazówki jak uruchomić FRST..

Dziękuję za wszelką pomoc.

Odnośnik do odpowiedzi
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Cytat

2019-06-13 12:29 - 2019-06-13 12:33 - 000003424 _____ C:\Windows\System32\Tasks\Update for Yandex Browser
2019-06-13 12:29 - 2019-06-13 12:33 - 000000434 _____ C:\Windows\Tasks\Update for Yandex Browser.job

Pewnie celowo korzystasz z Yandexu?

 

Poza tym w logach nic nie wskazuje na istnienie jakiejkolwiek infekcji.

 

Kosmetyka:

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
FF ProfilePath: Profiles/rl37szrk.default [nie znaleziono] <==== UWAGA
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do odpowiedzi

@jessi,

cyt: "Pewnie celowo korzystasz z Yandexu?"...tak,mam kilka przeglądarek i każda oferuje swoje unikalne możliwości..

Problemy być może pojawiły się wraz z zainstalowaniem 2-u VPN-ów.Po deinstalacji kilku aplikacji,jak gdyby kłopoty ustały..

Dzięki Ci za dobre rady..

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...