Skocz do zawartości
ryszard11

Błedy w systemie Win7Pro

Rekomendowane odpowiedzi

Dzien dobry,

System to Windows 7Pro - 64bit.

Próbuję uruchomić FRST64 , tworząc folder na partycji C i umieszczając w nim FRST64.exe

Uruchamiam jako administrator - wg. tutorialu . FRST uruchamia się i natychmiast po naciśnięciu "skanuj" wyłącza się : a więc nie mogę dołączyć logów...

System od pewnego czasu dziwnie zachowuje się : nie działa aktualizacja , zamykanie systemu trwa długo - ok. 5-7 min. , zrywanie połączenia sieciowego...etc.

W pierwszej kolejności proszę o wskazówki jak uruchomić FRST..

Dziękuję za wszelką pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Niestety,nie włącza trybu awaryjnego.Mam zainstalowany RollBack RX.

Koszmar...nie potrafię wlączyc..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

to jeszcze spróbuj ściągnąć FRST, ale od razu przy  ściąganiu zmień jego nazwę,

 

jessi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Tak zrobiłem - zmienilem nazwę pliku przed zapisaniem na dysk.

Bez powodzenia - uruchamia się i po naciśnięciu "skanuj" wyłącza się..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Cytat

2019-06-13 12:29 - 2019-06-13 12:33 - 000003424 _____ C:\Windows\System32\Tasks\Update for Yandex Browser
2019-06-13 12:29 - 2019-06-13 12:33 - 000000434 _____ C:\Windows\Tasks\Update for Yandex Browser.job

Pewnie celowo korzystasz z Yandexu?

 

Poza tym w logach nic nie wskazuje na istnienie jakiejkolwiek infekcji.

 

Kosmetyka:

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
FF ProfilePath: Profiles/rl37szrk.default [nie znaleziono] <==== UWAGA
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

@jessi,

cyt: "Pewnie celowo korzystasz z Yandexu?"...tak,mam kilka przeglądarek i każda oferuje swoje unikalne możliwości..

Problemy być może pojawiły się wraz z zainstalowaniem 2-u VPN-ów.Po deinstalacji kilku aplikacji,jak gdyby kłopoty ustały..

Dzięki Ci za dobre rady..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Spróbuj użyć Rkill i uruchomić najnowszy FRST

 

Możliwe,że masz uszkodzony system plików. Uruchom cmd(konsola) i wpisz sfc /scannow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...