Skocz do zawartości

Witamy na forum Fixitpc.pl
Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj konto. Rejestracja jest darmowa, prosta i umożliwia pełny dostęp do funkcji forum.
Zdjęcie

Nie mogę zainstalować żadnego antywirusa

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

Fiolka

Fiolka

Użytkownik

• Użytkownicy
  • Pip
  • 7 postów

Witam.

Zupełnie nie znam się na komputerach, zawsze moim zajmował się syn który wyjechał zagranicę . Ale jeżeli ktoś powie-napisze mi dokładnie co robić gdzie klikać to zrobię to.

Potrzebuję pomocy, miałam antywirus Avast, który pewnego dnia przestał działać nie można go było naprawić odinstalowałam go i od tej pory nie mogę zainstalować żadnego antywirusa.

Dodatkowo nie wiem czy to jest z tym związane czasami komputer niby się włącza a jest czarny ekran i tylko widać biały kursorek.

Mam wgranego windowsa 7 laptop Lenovo B 570e.

Bardzo proszę o pomoc. 

Komputer ma ładnych parę lat , w ciągu ostatniego roku był czyszczony z kurzu . Zawsze dobrze współpracował i nic się nie działo

Załączone pliki

Użytkownik Fiolka edytował ten post 12-06-2018 - 16:31
Interpunkcja.

Rucek

Rucek

Moderator

• Moderatorzy
  • 1625 postów

Zasady działu: https://www.fixitpc....orty-systemowe/

Ściągnij program FRST - umieść go na pulpicie, odpal, zgodnie z instrukcją zrób 3 logi, załącz tutaj logi.

Komp stary? Nowy? Czy był czyszczony z kurzu w ciągu ostatniego roku? Czy wcześniej coś się z nim działo?

"All this has happened before, and all this will happen again" - Battlestar Galactica

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu.

jessica

jessica

Użytkownik

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 2312 postów

miałam antywirus Avast, który pewnego dnia przestał działać nie można go było naprawić odinstalowałam go

Czy do usuwania Avasta na pewno był użyty Avast Uninstall Utility - http://www.avast.com/uninstall-utility?