Skocz do zawartości
punisher935

Problem z Malwarebytes Anti-Malware

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z programem Malwarebytes, a dokładniej z aktualizacją najnowszej bazy danych. Po próbie aktualizacji wyskakuje błąd, że nie można się połączyć z serwerem aktualizacji, nie działa mi również strona malwarebytes, z której pobiera się sam program -

https://data-cdn.mbamupdates.com/web/mbam-setup-2.2.1.1043.exe
Ta witryna jest nieosiągalna

Serwer data-cdn.mbamupdates.com potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź.

 

 

W czym może leżeć problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Potwierdzam. Od trzech dni mam to samo. System Windows 10 64 bit. Najśmieszniejsze jest to, ze na komputerze obok wszystko działa normalnie. Dodam, że wszystkie zapory i antywirusy mam powyłaczane. Czy ktoś moze pomóc ? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeszcze dziwniejsze jest to, że strona z downloadem malwarebytes jakieś 2 godziny temu zaczęła u mnie normalnie działać, po czym znów jest w/w błąd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Sprawdzałem przed chwilą aktualizację Malwarebytes pod Windows7 i wszystko było ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wiem, że większość nie ma żadnego problemu, ale są osoby, które borykają się z tym samym co ja, więc szukam rozwiązania ;) Możliwe, że problem leży po stronie mojego komputera, ale ktoś musi mi powiedzieć co mam zrobić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dokładnie. U mnie na drugiej maszynie w pokoju obok także wszystko śmiga. A na tym nieszczęśliwym komputerze nie ma ani zapory ani niczego innego a ani strona www Malwarebytes się nie otwiera ani nie można zaktualizować samego programu i stało się to nagle z dnia na dzień. Jednego dnia wszystko działało a drugiego już nie pomimo tego, ze absolutnie niczego nie zmieniałem ani w konfiguracji komputera ani systemu. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dalej nie aktualizuje ale moge chociaz wejść na stronę i pobierać pliki i aktualizacje ręcznie także tyle zysku chociaż. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Ale jak rozumiem, w ustawieniach opcji aktualizacji Malwarebytes, jak również w opcjach połączenia sieciowego przeglądarki macie zaznaczone: "nie używaj serwera proxy" lub "bez serwera proxy" czy jakoś tak... :)

Bo jeśli nie, to może to być przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jaki masz build ?

 

Windows 7 Ultimate x64, ver. 6.1.7601 SP1, jeżeli o to pytasz ;)

 

Ale jak rozumiem, w ustawieniach opcji aktualizacji Malwarebytes, jak również w opcjach połączenia sieciowego przeglądarki macie zaznaczone: "nie używaj serwera proxy" lub "bez serwera proxy" czy jakoś tak... :)

Bo jeśli nie, to może to być przyczyną.

 

Nie wiem jak w Malwarebytes, bo tymczasowo usunąłem, ale w przeglądarce nad przyciskiem "Zmień ustawienia serwera proxy" mam napisane coś takiego "Program Google Chrome używa do łączenia się z siecią ustawień serwera proxy z systemu Twojego komputera."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nie wiem jak w Malwarebytes, bo tymczasowo usunąłem, ale w przeglądarce nad przyciskiem "Zmień ustawienia serwera proxy" mam napisane coś takiego "Program Google Chrome używa do łączenia się z siecią ustawień serwera proxy z systemu Twojego komputera."

Z kolei ja nie mam żadnego doświadczenia z Google Chrome, ale w Firefoxie, którego używam należy w opcjach zaawansowanych (sieć /ustawienia) zaznaczyć - "bez serwera proxy". Najczęściej pozwala to uniknąć wielu problemów z połączeniami.

Jeśli w Chrome daje się to proxy odptaszkować, to radzę taką próbę wykonać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Tak mam odznaczony i nie korzystam z serwera proxy. Zresztą tak jak pisałem to się po prostu stało z dnia na dzien. Niczego nie zmieniałem w konfiguracji

systemu ani w ogóle niczego nie zmieniałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dokładnie to samo u mnie, wcześniej wszystko było w porządku, nagle problem ze zaktualizowaniem bazy danych i połączeniem się ze stroną MBAM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wydaje mi się, że coś dziwnego musiało się stać w ustawieniach zapory windowsowej lub innej, od programu zabezpieczającego. Proponuję ponowienie próby po dezaktywacji zapory windowsowej w usługach systemowych. 

Jeśli działa jeszcze jakiś program typu "Internet security", to warto zatrzymać Windows Defender, aby wykluczyć konflikty.

Innych pomysłów nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...