Skocz do zawartości

punisher935

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O punisher935

  • Tytuł
    Użytkownik
  1. Rzeczywiście, nie wpadłem na to, że mogło mi namieszać w pliku hosts. Nie mam pojęcia w jaki sposób te linijki się tam znalazły, ale po ich usunięciu wszystko działa jak należy. Bardzo dziękuję za pomoc
  2. Pisałem do nich poprzez formularz kontaktowy na stronie supportu (czyli email), w którym wszystko wyjaśniłem. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt
  3. Kontaktowałem się, na wstępie zaznaczyłem im, że robiłem czystą deinstalację i instalację programu na nowo, ale oczywiście odpisał mi szanowny bot, albo człowiek, który nie potrafi czytać, bo kazał mi zrobić znów to samo... Parę dni później żadnej odpowiedzi, tydzień później żadnej odpowiedzi, minęły już chyba 2 tygodnie, dalej żadnej odpowiedzi. Jeżeli mają taki support to im podziękuję.
  4. Wszystko sprawdzane, włączane i wyłączane kilka razy, dalej nic... Nie mam pojęcia o co chodzi...
  5. Dokładnie to samo u mnie, wcześniej wszystko było w porządku, nagle problem ze zaktualizowaniem bazy danych i połączeniem się ze stroną MBAM.
  6. Windows 7 Ultimate x64, ver. 6.1.7601 SP1, jeżeli o to pytasz Nie wiem jak w Malwarebytes, bo tymczasowo usunąłem, ale w przeglądarce nad przyciskiem "Zmień ustawienia serwera proxy" mam napisane coś takiego "Program Google Chrome używa do łączenia się z siecią ustawień serwera proxy z systemu Twojego komputera."
  7. No to nie wiem, może problem leży częściowo po stronie MBAM...
  8. Niestety dalej to samo Ma ktoś jakiś pomysł?
  9. Wiem, że większość nie ma żadnego problemu, ale są osoby, które borykają się z tym samym co ja, więc szukam rozwiązania Możliwe, że problem leży po stronie mojego komputera, ale ktoś musi mi powiedzieć co mam zrobić
  10. Jeszcze dziwniejsze jest to, że strona z downloadem malwarebytes jakieś 2 godziny temu zaczęła u mnie normalnie działać, po czym znów jest w/w błąd...
  11. Witam, mam problem z programem Malwarebytes, a dokładniej z aktualizacją najnowszej bazy danych. Po próbie aktualizacji wyskakuje błąd, że nie można się połączyć z serwerem aktualizacji, nie działa mi również strona malwarebytes, z której pobiera się sam program - https://data-cdn.mbamupdates.com/web/mbam-setup-2.2.1.1043.exe Ta witryna jest nieosiągalnaSerwer data-cdn.mbamupdates.com potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź. W czym może leżeć problem?
  12. Nie ważne, już sam sobie poradziłem, do zamknięcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...