Skocz do zawartości

BOOTMGR is missing


Rush

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Po uruchomienie laptopa z Windows 7 wyświetla się komunikat: "BOOTMGR is missing".

 

Odpaliłem płytkę instalacyjną i próbowałem poprzez metodę: Napraw/opcje odzyskiwania systemu ,jednak gdy chcę kliknąć przycisk Dalej wyskakuje mi komunikat  "Ta wersja opcji odzyskiwania systemu jest niezgodna z wersją systemu Windows, który próbujesz naprawić. Spróbuj użyć dysku odzyskiwania, który jest zgodny z tą wersją systemu Windows."

 

Próbowałem również wpisywanie komend w wierszu poleceń:

bootrec/fixmbr,

bootrec/fixboot,

bootrec/rebuildbcd.

To również nie przyniosło pozytywnych efektów.

Proszę o pomoc i wyrozumiałość ,ponieważ w kwestiach komputerowych jestem laikiem.Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Dziwi mnie jeszcze jedna kwestia.Po wpisaniu komendy bootrec/rebuildbcd wyswietla się komunikat: 

"Pomyślnie przeskanowano instalacje systemu windows.

Całkowita liczba zidentyfikowanych instalacji systemu windows: 0 
Operacja zakończyła się pomyślnie."

 

 

Czemu wyświetla się wartość "0" ? Przecież system windows jest zainstalowany.

Odnośnik do komentarza

https://www.fixitpc.pl/topic/4414-diagnostyka-infekcji-na-niestartujących-windows/
W tym temacie jest opisany trik z notatnikiem. On pomoże Ci w nawigacji jeśli niezbyt ogarniasz poruszanie się w cmd. 
Zrób zdjęcia z zawartością partycji systemowej i rozruchowej. 
 
Używaj opcji edytuj i zawrzyj proszę to co mi napisałeś na priv, że pliku bootmgr nie udało Ci sie znaleźć.

 

Autor czytał co robi komenda bootrec /rebuildbcd czy tak po nazwie sobie intuicyjnie interpretuje? Po co ma Ci listować windowsa, ktory juz jest w bcd? 

Odnośnik do komentarza

Przy próbie uruchomienia FRST ,po wpisaniu komendy F:\FRST64.exe ukazuje se komunikat: