Skocz do zawartości

Ogromnie dużo wyników GMER, skanowanie portów przez różne adresy IP


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po raz kolejny prosze was o pomoc. Chodzi o skanowanie portów oraz czasami dziwne zachowanie komputera na windowsie 10. Od kilku miesięcy ktoś próbuje dostać się do mojego komputera skanując porty. Stety Bitdefender cały czas blokuje skanowanie portów i mam spokój lecz niepokoi mnie fakt, że coś dziwnego może siedzieć na komputerze kiedy żaden program nie może go znaleźć. Używam na co dzień CCleaner, Odkurzacz, Malwarebytes Anti-Malware, System Ninja, AdwCleaner. Przeskanowałem komputer Gmerem i pod moim zdziwieniem jest okropnie dużo wyników skanowania. 

 

Prosił bym was o zerknięcie co i jak się dzieje. 

Addition.txt

DxDiag.txt

FRST.txt

Gmer.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
  • 2 tygodnie później...

Zewnętrzne skanowanie portów wykrywane w BitDefender nie świadczy o infekcji i nic w tej kwestii nie można zrobić, w rozumieniu trwałego wyeliminowania zjawiska. W niektórych konfiguracjach sieciowych nawet taka detekcja może być fałszywym alarmem (określone czynności związane z komunikacją z dostawcą sieci nieprawidłowo oceniane jako "skan portów").

Duża ilość wyników w GMER również nie jest decydującym czynnikiem w ocenie, w GMER pojawia sę dużo rekordów m.in. od programów typu antywirusy (są to inwazyjne aplikacje). Dla porównania możesz sprawdzić skan GMER wykonany z poziomu trybu awaryjnego Windows, wyników powinno być mniej.

 

W raportach nie widzę żadnych jawnych oznak infekcji. Możesz doczyścić tylko drobne śmieci (puste wpisy, szczątki po aktualizacji ze starszego systemu do Windows 10). Czyli drobny skrypt do FRST. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
Task: {00419279-088A-415A-8561-49D4CC5CF7B2} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku 
Task: {2B0A6565-DFE8-4DCC-9C42-CFC1EEAF8499} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku 
Task: {572BA531-4A31-4748-8486-6659107E6400} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku 
Task: {59F86726-923D-4577-840E-5D1AE38D4683} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku 
Task: {64EED63C-C9F4-4234-9B6B-4848D72DE15C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku 
Task: {8F44135B-AEC5-4E7F-8266-325704FD5E5B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku 
Task: {926A489F-13E1-4EEB-8BA9-549E3F251856} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku 
Task: {F3A50D46-20F5-493E-839C-54F9C6B3089C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku 
Task: {F7180DAB-9465-4A83-A117-9E2E23D80130} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku 
HKLM\Software\Policies\Microsoft\Windows NT\SystemRestore: [DisableSR/DisableConfig] 
HKU\S-1-5-21-1766789467-2198004704-2712244009-1000\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia 
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
BHO-x32: Brak nazwy -> {D2C5E510-BE6D-42CC-9F61-E4F939078474} -> Brak pliku
Toolbar: HKLM-x32 - Brak nazwy - {1017A80C-6F09-4548-A84D-EDD6AC9525F0} - Brak pliku
DeleteKey: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run
DeleteKey: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
DeleteKey: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
DeleteKey: HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\AdwCleaner
RemoveDirectory: C:\ProgramData\TEMP
C:\Users\Barek\AppData\Local剜捯獫慴⁲慇敭屳呇⁁屖湥楴汴浥湥⹴湩潦
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run /v ASRockXTU /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run /v EzPrint /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32 /v EzPrint /f
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > wprowadź nazwę fixlist.txt > Kodowanie zmień na UTF-8

 

Plik fixlist.txt umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. No skany FRST nie są mi potrzebne.

Edytowane przez picasso
Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...