Skocz do zawartości

Wyskakujące reklamy z IE.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Od jakiegoś czasu zaczęły mi wyskakiwać okienka z reklamami w IE (główna przeglądarka Firefox).Skanowanie nie wykrywa wirusów i innych śmieci.Chciałem użyć ComboFixa, ale przeczytałem ,żeby przed jego użyciem znaleźć się tutaj. Proszę o pomoc gdyż jestem laikiem w sprawach komputerowych. Z góry dziękuję.

 

System win 7 64-bitowy.

 

Zgodnie z regulaminem usunąłem Daemon Tools Lite, jednak kolejny krok czyli usunięcie klucza nie powiodło się. A konkretnie zmiana właściciela klucza spdt (krok po kroku z opisu).W momencie próby zmiany właściciela z administratora na właściwego właściciela pojawia się komunikat: Edytor Rejestru nie może ustawić właściciela dla danego klucza lub niektórych jego podkluczy.

 

Próba zrobienia LOGA z OTL 3.2.20.6 również się nie powiodła. OTL po chwili kończy prace komunikatem: W stacji nie ma dysku. Włóż dysk do stacji\Device\Harddisk1\DR1. I w OTL pojawia się (Brak odpowiedzi).

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez picasso
Posty połączone. //picasso
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Na temat logów: System x64 = odpada GMER i RootRepeal. OTL się zawiesza = spróbuj go uruchomić w Trybie awaryjnym.

 

2. Samoczynne reklamy i brak wykrytej infekcji przez tradycyjne skanery = to zjawisko nasuwa skojarzenia z rootkitem w MBR dysku. Przeskanuj system przez Kaspersky TDSSKiller. Jeśli coś znajdzie, przyznaj akcję Skip (nic nie usuwaj) i tylko zaprezentuj log.

Odnośnik do komentarza

Dziękuję za cierpliwość i zrozumienie.Już rozumiem.

 

A więc tak:

 

LOG z OTL w załączniku.

 

Program securitycheck nie chciał się uruchomić.

 

Przeskanowałem komputer programem Kasperski Virus Removal Tool 2010 i znalazł jakieś trojany zgodnie z życzeniem nic z nimi nie robiłem.raport(mam nadzieję,że dobry) jest w załączniku.

 

Przesyłam jeszcze jeden raport z kasperskiego.

kasperski.txt