Skocz do zawartości

Ciągłe BSOD, system nie działa nawet w awaryjnym


bpm

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór,

 

system został skanowany w Trybie awaryjnym, (jeszcze wtedy działał) za pomocą MBAM, który nic nie wykazał. Po uruchomieniu pojawia się info odnośnie:

 

ATK0100 request: You have to install ATK0100 driver

P4G: This program can only be executed on the ASUS Computer

 

po czym po kilku sekundach następuje BSOD o różnej treści, za każdym razem inny BSOD (z tych co pamiętam: 0x00000050, 0x00000051, 0x0000003d)

 

Nie daje się go też już uruchomić w awaryjnym, zatrzymuje się na ładowaniu pliku CLASSPNP.SYS

 

Testowałem również dysk i pamięć, są sprawne. Bardzo proszę o pomoc jak to ugryźć, bo na razie nie mam pomysłu. Skan FRST wykonany z poziomu niestartującego Windows.

FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Po uruchomieniu pojawia się info odnośnie:

 

ATK0100 request: You have to install ATK0100 driver

P4G: This program can only be executed on the ASUS Computer

Ten błąd sugeruje, że usunięto sterownik ATK0100 wymieniany na komunikacie.

 

 

po czym po kilku sekundach następuje BSOD o różnej treści, za każdym razem inny BSOD (z tych co pamiętam: 0x00000050, 0x00000051, 0x0000003d)

Nie daje się go też już uruchomić w awaryjnym, zatrzymuje się na ładowaniu pliku CLASSPNP.SYS

Z raportu FRST nic nie wynika. Spróbuj z poziomu WinRE przywrócić system do czasu, gdy się uruchamiał. Punktów Przywracania sporo:

 

==================== Punkty Przywracania systemu =========================

 

Data punktu przywracania: 2015-09-01 09:44

Data punktu przywracania: 2015-09-01 10:26

Data punktu przywracania: 2015-09-02 11:17

Data punktu przywracania: 2015-09-02 11:34

Data punktu przywracania: 2015-09-04 15:45

Data punktu przywracania: 2015-09-04 15:51

Data punktu przywracania: 2015-09-04 16:34

Data punktu przywracania: 2015-12-18 20:52

Data punktu przywracania: 2015-12-18 20:56

Data punktu przywracania: 2015-12-18 20:57

Data punktu przywracania: 2015-12-18 21:00

Data punktu przywracania: 2015-12-18 21:02

Data punktu przywracania: 2015-12-18 21:03

Data punktu przywracania: 2015-12-18 21:04

Odnośnik do komentarza

Jednak chodzi tragicznie

Zacznij od deinstalacji starych wersji, ASUSowych zbędników oraz Avast (najnowsza wersja to 11.1.2245):

 

==================== Zainstalowane programy ======================

 

„Windows Live Mesh ActiveX“ nuotolinių ryšių valdiklis (HKLM-x32\...\{9024FE65-46B8-4C8A-9D98-8DCB6BD5F598}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

ActiveX контрола на Windows Live Mesh за отдалечени връзки (HKLM-x32\...\{B3BA4D1C-23EF-4859-9C11-1B2CCB7FADBB}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

Adobe Flash Player 10 Plugin (HKLM-x32\...\Adobe Flash Player Plugin) (Version: 10.0.32.18 - Adobe Systems Incorporated)

Adobe Flash Player 18 ActiveX (HKLM-x32\...\Adobe Flash Player ActiveX) (Version: 18.0.0.194 - Adobe Systems Incorporated)

ASUS WebStorage (HKLM-x32\...\ASUS WebStorage) (Version: 3.0.108.222 - eCareme Technologies, Inc.)

AsusVibe2.0 (HKLM-x32\...\Asus Vibe2.0) (Version: 2.0.7.142 - ASUSTEK)

Avast Free Antivirus (HKLM-x32\...\Avast) (Version: 10.2.2218 - AVAST Software)

Bing Bar (HKLM-x32\...\{3365E735-48A6-4194-9988-CE59AC5AE503}) (Version: 7.3.132.0 - Microsoft Corporation)

Control ActiveX Windows Live Mesh pentru conexiuni la distanță (HKLM-x32\...\{260E3D78-94E6-47EC-8E29-46301572BB1E}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

CyberLink LabelPrint (HKLM-x32\...\InstallShield_{C59C179C-668D-49A9-B6EA-0121CCFC1243}) (Version: 2.5.3624 - CyberLink Corp.)

CyberLink Media Suite (HKLM-x32\...\InstallShield_{1FBF6C24-C1FD-4101-A42B-0C564F9E8E79}) (Version: 8.0.2926 - CyberLink Corp.)

CyberLink Power2Go (HKLM-x32\...\InstallShield_{40BF1E83-20EB-11D8-97C5-0009C5020658}) (Version: 7.0.0.1126 - CyberLink Corp.)

Fast Boot (HKLM\...\{13F4A7F3-EABC-4261-AF6B-1317777F0755}) (Version: 1.0.10 - ASUS)

Formant ActiveX programu Windows Live Mesh odpowiedzialny za obsługę połączeń zdalnych (HKLM-x32\...\{B04A0E2F-1E4C-4E61-B18E-3B2BD6779CA7}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

HP Customer Participation Program 13.0 (HKLM\...\HPExtendedCapabilities) (Version: 13.0 - HP)

K-Lite Codec Pack 10.2.0 Full (HKLM-x32\...\KLiteCodecPack_is1) (Version: 10.2.0 - )

Kontrola Windows Live Mesh ActiveX za daljinske veze (HKLM-x32\...\{19CBDE24-2761-49A5-816B-D2BA65D0CA8D}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

Kontrolnik Windows Live Mesh ActiveX za oddaljene povezave (HKLM-x32\...\{CA227A9D-09BE-4BFB-9764-48FED2DA5454}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

Nuance PDF Reader (HKLM-x32\...\{B480904D-F73F-4673-B034-8A5F492C9184}) (Version: 6.00.0041 - Nuance Communications, Inc.)

Real Alternative 2.0.2 (HKLM-x32\...\RealAlt_is1) (Version: 2.0.2 - )

Shop for HP Supplies (HKLM\...\Shop for HP Supplies) (Version: 13.0 - HP)

Ovládací prvek ActiveX platformy Windows Live Mesh pro vzdálená připojení (HKLM-x32\...\{B6190387-0036-4BEB-8D74-A0AFC5F14706}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

Ovládací prvok ActiveX programu Windows Live Mesh pre vzdialené pripojenia (HKLM-x32\...\{C2FD7DB5-FE30-49B6-8A2F-C5652E053C31}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

Windows Live Essentials (HKLM-x32\...\WinLiveSuite) (Version: 15.4.3538.0513 - Microsoft Corporation)

Windows Live Mesh ActiveX Control for Remote Connections (HKLM-x32\...\{2902F983-B4C1-44BA-B85D-5C6D52E2C441}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

Windows Live Mesh ActiveX kontrola za daljinske veze (HKLM-x32\...\{8985AE5E-622A-4980-8BF8-0A1830643220}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

Windows Live Mesh ActiveX vadīkla attālajiem savienojumiem (HKLM-x32\...\{A3A775C9-5A63-4C55-8FDD-427A5B8F5D2B}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

Windows Live Mesh ActiveX-i juhtelement kaugühendustele (HKLM-x32\...\{216ACEC1-4556-4717-A8DE-3F7F5F9C6F63}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

Windows Live Mesh ActiveX-vezérlő távoli kapcsolatokhoz (HKLM-x32\...\{6E29C4F7-C2C2-4B18-A15C-E09B92065F15}) (Version: 15.4.5722.2 - Microsoft Corporation)

 

+ można też wyciąć wszystkie pozycje oznaczone jako "Oberon".

 

 

po uruchomieniu od razu chce się instalować jakaś aplikacja do TryApp + te błędy o których już pisałem

1. Jak mówiłam, usunięty sterownik ATK0100. Należy udać się na stronę ASUS i dla tego modelu wyszukać pasującą instalację ATK Package lub coś brzmiącego podobnie. Obecnie FRST Addition potwierdza brak tej instalacji. I ogólnie poszukać na stronie ASUS aktualizacji wszystkich sterowników.

 

2. TrayApp należy do instalacji oprogramowania drukarki Hewlett-Packard, a objaw oznacza uszkodzone powiązane dane Instalatora Windows.

 

==================== Zainstalowane programy ======================

 

TrayApp (x32 Version: 130.0.376.000 - Hewlett-Packard) Hidden

 

Dziennik Aplikacja:

==================

Error: (12/21/2015 11:56:22 AM) (Source: MsiInstaller) (EventID: 11706) (User: Asus-Komputer)

Description: Product: TrayApp -- Error 1706. An installation package for the product TrayApp cannot be found. Try the installation again using a valid copy of the installation package 'TrayApp.msi'.

 

Doraźnie można usunąć dane MSI tego konkretnego obiektu, ale to będzie oznaczać naruszenie instalacji pakietu i na dalszą metę do reinstalacji cały majdan HP (i tu też poszukać nowszej wersji, bo wszystko stare).

 

Uruchom narzędzie Microsoftu: KLIK. Zaakceptuj > Wykryj problemy i pozwól mi wybrać poprawki do zastosowania > Odinstalowywanie > zaznacz na liście wpis TrayApp > Dalej.

Odnośnik do komentarza

Usunąłem wszystko według zaleceń oprócz Asus Vibe 2.0 ponieważ pojawia się błąd przy próbie deinstalacji, ale to nie problem. Oprócz tego wywaliłem wszystkie pozycje z "Oberon" oraz wszystko z HP.

 

 

 

Uruchom narzędzie Microsoftu: KLIK. Zaakceptuj > Wykryj problemy i pozwól mi wybrać poprawki do zastosowania > Odinstalowywanie > zaznacz na liście wpis TrayApp > Dalej

 

Niestety nie da się użyć podanego narzędzia Microsoft, ponieważ pojawia się błąd jak na załączonym screenie (Kod 80072ee7). Rozwiązanie błędu, również ze strony Microsoft: KLIK, nie przynosi efektu.

 

Poprzednim razem zapomniałem dodać, że nie działa również sieć. W Menedżerze Urządzeń przy każdej karcie sieciowej jest żółty wykrzyknik, oraz informacja o błędzie (kod 31) jak na podanych screenach. Rozwiązanie polegające na tym, żeby odinstalować karty sieciowe i zainstalować na nowo nic nie daje, ponieważ karty sieciowe nie chcą się odinstalować (nic się nie dzieje klikając w "Odinstaluj"), również w Trybie Awaryjnym.

 

EDIT: Jedno pytanko, czy mam zakładać nowy temat odnośnie samym problemów sieciowych w tym systemie?

post-1378-0-39560000-1450834379_thumb.jpg

post-1378-0-62760000-1450834390_thumb.jpg

post-1378-0-67880000-1450834397_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...