Skocz do zawartości

Program prawdopodobnie zablokował mi dysk.


Faniutki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na wstępie powiem wam Wam, że jestem w tym totalnie zielony. Otóż po zainstalowaniu jakiegoś programu, który miał mi naprawić błędy rejestru laptop nie reaguje na nic. Po zalogowaniu, widzę pulpit, wszystko wyłączone.. dźwięk, internet, avast itd.. Pasek start nie dziala. Laptop Acer v3-772g z wbudowanym windowsem 8.1. Po wciśnięciu alt + f10 podczas włączania wyskakuje mi okno gdzie mogę rozwiązać problemy:

 

Przy probie odświeżenia komputera wyskakuje mi komunikat: Dysk, na którym został zainstalowany system Windows, jest zablokowany. Odblokuj dysk i spróbuj ponownie.

 

Przy próbie restartu ustawień pisze mi: Nie można zrestartować ustawień do stanu początkowego. Brak wymaganej partycji dysku.

 

W opcjach zaawansowanych przywracanie systemu nie pomaga, naprawa automatyczna również.

Może cos przez pozostałe opcje? Screna dodam w komentarzu. Pisząc z tel nie mogę wkleic linku..

Dodam jeszcze ze po wejściu w BIOS przy Dysk HDD0 pisze mi "Frozen". Liczę na Waszą pomoc, dzieki.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie znam W8 ale ta funkcjonalność powinna być zachowana.

Wyłącz lapka i po wciśnięciu przycisku zasilania wciskaj F8 kilkakrotnie do momentu pojawienia się jakiegoś okna z wyborem trybu startu.

Wybierz tryb awaryjny i zobacz czy system ruszy - powinien.

Możesz wówczas skopiować ważne pliki na nośnik zewnętrzny przed reinstalacją systemu bo pewnie tak się to skończy.

Odnośnik do komentarza

Wiesław, niestety nie mam pojęcia jak uruchomić go w trybie awaryjnym. F8 nie działa.

 

Jeśli można, to po prosiłbym jakieś wskazówki nt odzyskiwania obrazu systemu. Chyba to jest prostsze i lepsze rozwiązanie aniżeli pobranie z intermetu i zainstalowanie windowsa od nowa, na czym sie kompletnie nie znam.

/edit