Skocz do zawartości

Background Container podczas uruchamiania komputera Windows 7


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przeniosłem temat tutaj wraz z logami.

Wczoraj miałem problem z uruchomieniem komputera, a gdy wreszcie go uruchomiłem, pojawia się komunikat o problemie uruchomienia pliku Background Container. Próbowałem przeskanować antywirusem, ale to nic nie dało. Próbowałem go nawet ręcznie wyłączyć z poziomu Narzędzi administracyjnych, ale tam również nie widać go. W jaki sposób mogę się tego pozbyć. Antywirus pewnie kiepski, bo darmowy AVG. Będę wdzięczny za każde wskazówki.

 

System: Windows 7 Home Premium 32-bit z SP1

Procesor Pentium Dual Core T4200 2,00 GHz

Pamięć RAM 3 GB

gmer.txt

post-1675-0-98930000-1429954250_thumb.jpg

post-1675-0-51090000-1429954276_thumb.jpg

raportAddition.txt

raportFRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1) Odinstaluj

Dealio Toolbar v10.0 (HKLM\...\{1D321DE0-DD9D-4DCF-8698-C48F34099D0E}) (Version: 10.0 - Spigot, Inc.) <==== ATTENTION

do-search uninstall (HKLM\...\do-search uninstall) (Version:  - do-search) <==== ATTENTION!

Vuze Remote Toolbar (HKLM\...\Vuze_Remote Toolbar) (Version: 6.3.3.3 - Vuze Remote) <==== ATTENTION
Web Assistant 2.0.0.445 (HKLM\...\{336D0C35-8A85-403a-B9D2-65C292C39087}_is1) (Version:  - IB) <==== ATTENTION

AVG Web TuneUp (HKLM\...\AVG Web TuneUp) (Version: 4.1.0.411 - AVG Technologies) - jeśli go nie używasz

 

2) Użyj >Adw-cleaner
najpierw kliknij na SZUKAJ (SCAN), a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ (CLEANING), to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner.txt

 

3) Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

HKU\S-1-5-21-2031439918-1463966556-2640565502-1001\...\Run: [backgroundContainerV2] => "C:\Windows\system32\Rundll32.exe" "C:\Users\waldek\AppData\Local\Conduit\BackgroundContainer\BackgroundContainer.dll",DllRun
C:\Users\waldek\AppData\Local\Conduit
HKLM\...\Run: [] => [X]
HKLM\...\Run: [searchSettings] => C:\Program Files\Common Files\Spigot\Search Settings\SearchSettings.exe
C:\Program Files\Common Files\Spigot
HKU\S-1-5-21-2031439918-1463966556-2640565502-1001\...\Run: [] => [X]
Reg: reg delete "HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
S3 SNP325; system32\DRIVERS\snp325.sys [X]
C:\Users\waldek\Downloads\StrongRecovery(24584)-dp.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefoxavg-secure-search.xml
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix.
Powstanie plik fixlog.txt.
Daj ten log.

 

4) Zrób nowe logi FRST.

Odnośnik do komentarza

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Reg: reg delete "HKU\S-1-5-21-2031439918-1463966556-2640565502-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-21-2031439918-1463966556-2640565502-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{AFDBDDAA-5D3F-42EE-B79C-185A7020515B}" /f
Task: {2DB9F9D1-3C3E-43D6-AB9E-384949F80CE1} - System32\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv => C:\Windows\TEMP\{0BCD6F93-89E4-4118-95E1-2DFF29D5DB90}.exe
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [dlnembnfbcpjnepmfjmngjenhhajpdfd] - C:\Program Files\Web Assistant\source.crx [Not Found]
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\Services\Web Assistant Updater" /f
C:\Windows\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [dlnembnfbcpjnepmfjmngjenhhajpdfd] - C:\Program Files\Web Assistant\source.crx [Not Found]
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2031439918-1463966556-2640565502-1001_Classes\CLSID\{66E8DCC7-97D2-4A89-8E08-D0610FF0878C}\InprocServer32 -> C:\Users\waldek\AppData\Local\Conduit\Community Alerts\Alert.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2031439918-1463966556-2640565502-1001_Classes\CLSID\{824ABE69-AA5B-4EE6-A7CF-25773D21E893}\InprocServer32 -> C:\Users\waldek\AppData\LocalLow\Vuze_Remote\prxtbVuz0.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2031439918-1463966556-2640565502-1001_Classes\CLSID\{ba14329e-9550-4989-b3f2-9732e92d17cc}\InprocServer32 -> C:\Users\waldek\AppData\LocalLow\Vuze_Remote\prxtbVuz0.dll No File
C:\Program Files\AVG Web TuneUp
C:\Users\waldek\Desktop\bhp dokumenty\Różne  BHP\BHP i\Ocena ryzyka-dźwiganie\Ocena dźwigania 2 WOD.lnk
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exe
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix.

 

Java 8 Update 25 (HKLM\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83218025F0}) (Version: 8.0.250 - Oracle Corporation)

 

Uaktualnij Javę, wg https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizuj%C4%85ce-temat/?do=findComment&comment=43590

 

Powinno już być OK, więc:

 

W Adw-Cleaner kliknij na przycisk Odinstaluj (UNINSTALL).

 

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

DeleteQuarantine:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
przez SHIFT+DEL usuń pozostały folder C:\FRST.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...