Skocz do zawartości

Prośba o pomoc - Roll Around Ads


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W raportach nie widać żadnych śladów "Roll Around Ads", a jeśli to zachowanie występuje tylko w Google Chrome, to prawdopodobnie jest zainfekowany któryś plik Google i trzeba przeinstalować przeglądarkę. Rozpocznij od:

 

1. Odinstaluj NetPanel - to nie jest powiązane z zasadniczym problem, ale to śmieć związany ze śledzeniem zachowań w internecie i ankietami.

 

2. W Google Chrome wyeksportuj zakładki oraz zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK. Następnie odinstaluj przeglądarkę, w trakcie procesu zaznacz opcję Usuń także dane przeglądarki.

 

3. Zainstaluj najnowszą stabilną wersję: KLIK. Linki w sekcji "Aktualizacje innych programów (Adobe Flash, Java, etc.)". Przy pierwszym uruchomieniu nie zezwól na instalację sponsora Avast SafePrice.

 

4. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut).

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...