Skocz do zawartości

Strony wolno się ładują


hipokryzja

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli temat został założony w nieodpowiedni dziale - proszę o przeniesienie.

 

Zauważyłam, że komputer działą poprawnie, natomiast strony internetowe wolno się ładują. Jestem kompletnie zielona w tych tematach także proszę o wyrozumiałość :) Oczywiście podam wszelkie informacje niezbędne do diagnozy, natomiast proszę o nakierowanie jakie dane mam podać.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W zasadach jest napisane jakie logi są obowiązkowe: są to FRST, OTL i GMER, ale nie DDS. O DDS pada prośba, gdy nie ma możliwości dostarczenia FRST i OTL, prośba jest wyraźnie przeze mnie umieszczana w danym temacie (tu nic takiego nie wystąpiło).

 

 

Zauważyłam, że komputer działą poprawnie, natomiast strony internetowe wolno się ładują.

Temat przenoszę, na razie do działu Windows, ale możliwe że przejdzie do działu Sieci. Brak oznak infekcji, w Firefox jest tylko jedna szczątkowa wyszukiwarka adware, ale to nie gra roli w kontekście problemów i na razie pomijam.

 

Wolne ładowanie stron internetowych: Na początek zainteresuj się sprawdzeniem czy nie bruździ zainstalowane oprogramowanie, a konkretnie COMODO Internet Security Premium. Na próbę go odinstaluj. Ale to nie wszystkie aspekty sprawy:

 

Są oznaki dewastacji / jakiejś awarii systemowej. Lista zainstalowanych programów jest zbyt krótka w stosunku do tego co rzeczywiście w systemie występuje. Nie widać połowy programów, które definitywnie są w systemie i się uruchamiają. Na przykład: AMD Quick Stream, McAfee Security Scan, Skype, Spybot Search & Destroy - na liście zainstalowabych kompletnie brak takich pozycji. Tu sugerowałabym Przywracanie systemu do czasu, gdy nie było problemów, tylko że jest kolejny problem, tzn. FRST zwraca błąd wyliczania punktów sugerujący uszkodzenie systemowego WMI:

 

==================== Restore Points =========================