Skocz do zawartości

Nie uruchamia się setup.exe z obrazu


matiss2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

 

Program zamontowany na dysku wirtualnym jako obraz nie chce się zainstalować, setup.exe nie uruchamia się. 

Wyłączyłem antywirusa i zaporę, próbowałem uruchomić w trybie zgodności z XP ale nic to nie daje. Wcześniej dało się zainstalować i działał, ale wyskoczył jakiś komunikat i nie działa. Mam taki problem z paroma programami, z kolei inne podobne można zainstalować. 

Win7 32 SP1

 

Załączone pliki:

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

OTL.Txt

Extras.Txt

GMER.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Problem z obrazem = nie wiem w czym rzecz i jest to osobny nieinfekcyjny problem. Brak tu danych, nie wiadomo co za komunikat widziałeś. Błądząc w ciemno:

- Skoro obraz jest podmontowany, ale setup się nie uruchamia, to może blokuje go COMODO jednak (mimo, że jak twierdzisz "wyłączyłeś", co zrestą nie jest wykonalne w pełni, zawsze zostają aktywne procesy COMODO).

- Ponadto, nie jest tu wykluczony jako przyczyna problem zarysowany poniżej w punkie 2.

 

 


Osobna sprawa to dwa całkowicie inne problemy, czyli:

 

1. Agresywne adware Spigot w systemie. Czyszczenie tego oraz szczątków programowych w spoilerze:

 

 

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

HKLM\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-3563080303-3263635683-2540059217-1000\...\Run: [slick Savings] => C:\Users\Demo\AppData\Roaming\Slick Savings\CouponsHelper.exe [832320 2014-02-13] (Spigot, Inc.)
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Secondary Start Pages = http://adhitprofits.com/member/adview.php?ad=743
http://adhitprofits.com/member/adview.php?ad=252
http://adhitprofits.com/member/adview.php?ad=640
URLSearchHook: HKCU - SearchMe Toolbar - {B9C767DD-F66A-40B4-8F12-4199A9A4393C} - C:\Program Files\SearchMe Toolbar\IE\9.2\searchmeToolbarIE.dll (Spigot, Inc.)
SearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing.
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {72554DC3-FFF6-43AA-964A-F8927D4EE295} URL = http://search.yahoo.com/search?fr=chr-greentree_ie&ei=utf-8&ilc=12&type=888596&p={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {72554DC3-FFF6-43AA-964A-F8927D4EE295} URL = http://search.yahoo.com/search?fr=chr-greentree_ie&ei=utf-8&ilc=12&type=888596&p={searchTerms}
BHO: Slick Savings - {34A0D84B-CDDC-4EC4-AFDD-4F1DDE1D14E5} - C:\Users\Demo\AppData\Roaming\Slick Savings\Coupons.dll (Spigot, Inc.)
BHO: SearchMe Toolbar - {B9C767DD-F66A-40B4-8F12-4199A9A4393C} - C:\Program Files\SearchMe Toolbar\IE\9.2\searchmeToolbarIE.dll (Spigot, Inc.)
Toolbar: HKLM - SearchMe Toolbar - {B9C767DD-F66A-40B4-8F12-4199A9A4393C} - C:\Program Files\SearchMe Toolbar\IE\9.2\searchmeToolbarIE.dll (Spigot, Inc.)
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [cikkkfooompgefbcjlgdjejfdknkheaj] - C:\Program Files\Common Files\Spigot\GC\DomainErrorHelper_1.0_0.crx [2014-04-23]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [cmaiofennmphjldldcpphcechfnnohja] - C:\Program Files\AdTrustMedia\PrivDog\PrivDog_chrome.crx [2014-04-23]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [gpiifgmgnfdiblgpaepbmfdkcheicgof] - C:\Program Files\Common Files\Spigot\GC\nta_1.0_0.crx [2014-04-23]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [hbcennhacfaagdopikcegfcobcadeocj] - C:\Program Files\Common Files\Spigot\GC\saebay_1.1.crx [2013-10-14]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [mhkaekfpcppmmioggniknbnbdbcigpkk] - C:\Users\Demo\AppData\Local\Slick Savings\coupons.crx [2014-05-25]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [panpiecllaicaafneoofcmdgmbcihhnd] - C:\ProgramData\AskPartnerNetwork\Toolbar\BTR-V7\CRX\ToolbarCR.crx [2014-05-25]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [pfndaklgolladniicklehhancnlgocpp] - C:\Program Files\Common Files\Spigot\GC\saamazon_1.0.crx [2012-11-22]
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction 
Task: {08DCA798-5F3A-492E-9595-009E03E358D7} - System32\Tasks\{8078DFFE-F910-4B16-B9FA-CE2039CDE498} => G:\autorun.exe
Task: {20DCF918-AA78-4C2D-B1A9-6F68CE69733C} - System32\Tasks\Opera D4 => C:\Program Files\Opera\launcher.exe
Task: {2BEEB4E2-D44E-4825-87D9-DF0ED680F8BB} - System32\Tasks\{540982EF-754A-4E86-9051-30D0228823CA} => G:\autorun.exe
Task: {53224750-7317-43D1-9B49-28BA20801135} - System32\Tasks\{B81AE090-7592-4952-A1E6-1CB287602D45} => G:\setup\Setup.exe
Task: {5E671DD4-5EA5-4A72-B67D-966902107F1A} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File 
Task: {613476F0-EB19-4C5C-94AC-C18A668A82AF} - System32\Tasks\{F634C49B-F04B-40F8-B139-4C458478D29A} => G:\setup\Setup.exe
Task: {703207E2-6424-4E99-8316-838FD665CA74} - System32\Tasks\Opera D6 => C:\Program Files\Opera\launcher.exe
Task: {78B84086-669F-43AB-AFDB-7269E29AA7B6} - System32\Tasks\{D035BA7D-1904-478E-AE21-9862A6868104} => G:\setup\Setup.exe
Task: {B5CAF8A4-9166-4BC3-86F7-85E972427E8F} - System32\Tasks\Opera D5 => C:\Program Files\Opera\launcher.exe
Task: {B621D3AF-8228-4941-A882-4B29F4A1CEDC} - System32\Tasks\Opera D7 => C:\Program Files\Opera\launcher.exe
Task: {FFDF8D02-FC54-4E64-8063-045BA91EFA16} - System32\Tasks\{720E6AB2-FD9D-4B0B-8882-4680D0011E2A} => G:\setup\Setup.exe
S2 APNMCP; "C:\Program Files\AskPartnerNetwork\Toolbar\apnmcp.exe" [X]
S3 ewusbnet; system32\DRIVERS\ewusbnet.sys [X]
S3 hwdatacard; system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys [X]
S3 hwusbdev; system32\DRIVERS\ewusbdev.sys [X]
S4 nvvad_WaveExtensible; system32\drivers\nvvad32v.sys [X]
S3 SNP2UVC; system32\DRIVERS\snp2uvc.sys [X]
S3 TuneUpUtilitiesDrv; \??\C:\Program Files\AVG\AVG PC TuneUp\TuneUpUtilitiesDriver32.sys [X]
S3 VBoxNetFlt; system32\DRIVERS\VBoxNetFlt.sys [X]
C:\Program Files\AdTrustMedia
C:\Program Files\Application Updater
C:\Program Files\AskPartnerNetwork
C:\ProgramData\APN
C:\ProgramData\AskPartnerNetwork
C:\ProgramData\Kaspersky Lab
C:\Users\Demo\AppData\Local\VNT
C:\Users\Demo\AppData\Local\Opera
C:\Users\Demo\AppData\Local\Opera Software
C:\Users\Demo\AppData\Roaming\AVG
C:\Users\Demo\AppData\Roaming\Opera
C:\Users\Demo\AppData\Roaming\Opera Software
C:\Windows\system32\Drivers\VBoxDrv.sys
C:\Windows\system32\Drivers\VBoxNetAdp.sys
C:\Windows\system32\Drivers\VBoxUSBMon.sys
CMD: sc delete VBoxNetAdp
Reboot:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Przejdź w Tryb awaryjny Windows, gdyż COMODO Internet Security może blokować wykonanie działań. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Opuść Tryb awaryjny. Przez Panel sterowania odinstaluj adware Qtrax Player (2 pozycje), SearchMe Toolbar v9.2, Slick Savings.

 

3. Wyczyść Firefox z adware:

  • menu Historia > Wyczyść historię przeglądania
  • menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
4. Wyczyść Google Chrome z adware:
  • Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj adware Amazon Shopping Assistant by Spigot, Domain Error Helper, Ebay Shopping Assistant by Spigot, New Tab Assistant, Slick Savings (o ile nadal będą po w/w deinstalacjach)
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy niedomyślne śmieci (o ile będą).
  • Ustawienia > karta Historia > wyczyść
  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
5. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

6. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner.

 

 

 

 

A w spoilerze, gdyż to sprawa i tak podrzędna w obliczu tego jaki zasadniczy poważny problem się tu rysuje:

 

2. W Dzienniku zdarzeń są błędy złych bloków dysku:

 

System errors:

=============

Error: (05/24/2014 01:51:58 PM) (Source: Disk) (EventID: 7) (User: )

Description: W urządzeniu \Device\Harddisk0\DR0 wystąpił zły blok.

 

Temat przenoszę do działu Hardware na sprzętową diagnostykę. Dostosuj się do wymogów tego działu: KLIK. Obrazek z diskmgmt.msc możesz opuścić, dane o dyskach (jest tylko jeden fizyczny podzielony na trzy partycje) są w Addition:

 

==================== Drives ================================

 

Drive c: () (Fixed) (Total:78.13 GB) (Free:30.94 GB) NTFS ==>[Drive with boot components (obtained from BCD)]

Drive d: () (Fixed) (Total:73.24 GB) (Free:70.51 GB) NTFS

Drive e: () (Fixed) (Total:81.51 GB) (Free:9.9 GB) NTFS

 

==================== MBR & Partition Table ==================

 

Disk: 0 (MBR Code: Windows 7 or 8) (Size: 233 GB) (Disk ID: 1D151D15)

Partition 1: (Active) - (Size=78 GB) - (Type=07 NTFS)

Partition 2: (Not Active) - (Size=155 GB) - (Type=OF Extended)

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...