damis Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Cześć tak jak w temacie na moim laptopie czesto wystepuje bluescreen bugcode_usb_driver. Moj laptop to ASUS A52F. Co może być powodem? To strasznie denerwujące. Czytałem w innych tematach ale wolałem założyć nowy żeby krok po kroku ktoś mnie poprowadził. Czy potrzebujecie jakieś logi? Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Coś mi się wydaje, że bez logów minidump nic z pomocy nie będzie. Stosowne informacje są w dziale Hardware i tam znajdziesz odpowiednie poradniki. Dodatkowo możesz zrobic logi z OTL i FRST, (takie są wymwgane na tym forum). https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/#1 Odnośnik do komentarza
damis Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 no okej logi z otl i frst załączam ale co z minidump? mam wrzucić ostatni plik z C:/windows/minidump ? Wybaczcie pierwszy raz z minidumpem mam do czynienia Extras.Txt OTL.Txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 10 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Masz w systemie adware. Zacznij od deinstalacji nastepujących śmieci. Temat pewnie zostanie sprawdzony i zadane dodatkowe działania. FilesFrog Update Checker (HKLM-x32\...\FilesFrog Update Checker) (Version: - ) <==== ATTENTIONfst_pl_110 (HKLM-x32\...\fst_pl_110_is1) (Version: - free_soft_today) <==== ATTENTIONLollipop (HKCU\...\lollipop) (Version: - Lollipop Network, S.L.) <==== ATTENTIONSaveSense (HKCU\...\SaveSense) (Version: - ) <==== ATTENTIONScanTack (HKLM\...\ScanTack) (Version: 2014.05.02.090710 - ScanTack) <==== ATTENTION Odnośnik do komentarza
damis Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Dobrze to czekam na dalszą pomoc :c Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 10 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Odinstaluj jeszcze poprzez Panel sterowania -> Programy i funkcje: Google Update Helper, Media View, Media Viewer, YTD Video Downloader 4.7.4 i najprawdopodobniej powodujący problemy BlueStacks. Firefox reset : kliknij pomarańczowy napis "Firefox"-->"Pomoc"-->"Informacje dla pomocy technicznej'-->"Resetuj program Firefox" ( tylko do wersji 28 ) Wyczyść Google Chrome: Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Historia > wyczyść Uruchom TFC - Temp Cleaner. Naciśnij Start i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych. Załącz nowe logi z FRST i Addition. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Adware to sprawa podrzędna i nie powiązana z problemem głównym. W spoilerze doczyszczanie, ale jak mówię to działania poboczne. 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: () C:\Program Files (x86)\ScanTack\updateScanTack.exe () C:\Users\Damian\AppData\Local\fst_pl_110\upfst_pl_110.exe (Somoto) C:\Users\Damian\AppData\Local\FilesFrog Update Checker\update_checker.exe () C:\Program Files (x86)\ScanTack\bin\utilScanTack.exe () C:\Program Files (x86)\ScanTack\bin\ScanTack.BrowserAdapter.exe () C:\Program Files (x86)\ScanTack\bin\ScanTack.PurBrowse64.exe R1 wStLib64; C:\Windows\System32\drivers\wStLib64.sys [61120 2014-03-07] (StdLib) R1 {9acd1534-e8f8-40cb-b5ac-4996fe01175b}Gw64; C:\Windows\System32\drivers\{9acd1534-e8f8-40cb-b5ac-4996fe01175b}Gw64.sys [61112 2014-04-29] (StdLib) R2 Update ScanTack; C:\Program Files (x86)\ScanTack\updateScanTack.exe [317728 2014-05-09] () R2 Util ScanTack; C:\Program Files (x86)\ScanTack\bin\utilScanTack.exe [317728 2014-05-10] () Google Update Helper (x32 Version: 1.3.23.0 - SaveSense) Hidden Task: {6C043DA6-BC12-464D-8C1C-46855AC07F78} - System32\Tasks\SaveSenseLiveUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\SaveSenseLive.exe Task: {8AB95AAD-9A10-47FB-82C0-71EBDF32FED1} - \SaveSenseLiveUpdateTaskMachineCore No Task File Task: {DF432975-45F6-4ED9-B4A0-59A7F143DFE5} - \AmiUpdXp No Task File Task: {EC7B9A95-2039-466A-993D-FEAE02653448} - System32\Tasks\SomotoUpdateCheckerAutoStart => C:\Users\Damian\AppData\Local\FilesFrog Update Checker\update_checker.exe [2013-10-17] (Somoto) Task: {F7E81311-D6D8-4AB0-87EA-62918BA6E515} - \SaveSense No Task File Task: C:\Windows\Tasks\SaveSenseLiveUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\SaveSenseLive.exe HKLM-x32\...\RunOnce: [upfst_pl_110.exe] - C:\Users\Damian\AppData\Local\fst_pl_110\upfst_pl_110.exe -runonce [3267536 2014-04-23] () StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = BHO-x32: Media Viewer - {7ca844f0-468f-4021-9815-6368455c993f} - C:\Program Files (x86)\MediaViewerV1\MediaViewerV1alpha818\ie\MediaViewerV1alpha818.dll () BHO-x32: ScanTack - {d332cff8-358e-4c9e-8af3-a08872ef22c1} - C:\Program Files (x86)\ScanTack\ScanTackBHO.dll (ScanTack) BHO-x32: No Name - {e771f4b6-1f78-49d1-9cbb-81c2bb2a7f12} - No File BHO-x32: Media View - {f3bb4835-eb21-40d6-a2b4-b704e9542561} - C:\Program Files (x86)\MediaViewV1\MediaViewV1alpha7499\ie\MediaViewV1alpha7499.dll () CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [hjajihmclgckljmjdkkjdilpkechhpgo] - C:\Program Files (x86)\MediaViewerV1\MediaViewerV1alpha818\ch\MediaViewerV1alpha818.crx [2014-02-23] CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [mpbnmlmmkbgnklcbebfdadlbgkacomfg] - C:\Program Files (x86)\MediaViewV1\MediaViewV1alpha7499\ch\MediaViewV1alpha7499.crx [2014-02-27] CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\free_soft_today C:\Users\Damian\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Lollipop.lnk C:\Users\Damian\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\FilesFrog Update Checker C:\Users\Damian\Downloads\BlueStacks-SplitInstaller_native_downloader-947dGY3o.exe C:\Users\Damian\Downloads\Need-for-Speed-World(24685).exe C:\Users\Damian\Downloads\SoftonicDownloader_dla_bluestacks-app-player.exe C:\Windows\System32\drivers\{9acd1534-e8f8-40cb-b5ac-4996fe01175b}Gw64.sys C:\Windows\System32\drivers\wStLib64.sys C:\Windows\SysWOW64\tmp*.tmp Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\fst_pl_110" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\lollipop" /f Reboot: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj adware: FilesFrog Update Checker, Google Update Helper, fst_pl_110, Lollipop, Media View, Media Viewer, SaveSense, ScanTack. FRSt oznaczył także YTD Video Downloader 4.7.4 - ten jest na granicy, ale też można się go pozbyć. 3. W Przeglądarkach: - Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. - Google Chrome: Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. 4. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. 5. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner. I uwaga na temat plików: C:\Users\Damian\Downloads\BlueStacks-SplitInstaller_native_downloader-947dGY3o.exe C:\Users\Damian\Downloads\Need-for-Speed-World(24685).exe C:\Users\Damian\Downloads\SoftonicDownloader_dla_bluestacks-app-player.exe To nie są poprawne instalatory tylko portalowe śmieci. Więcej na ten temat: KLIK. EDIT: Pisałam nie widząc posta wyżej. Dwie poprzednie instrukcje do zamiany instrukcją ze spoilera. ale co z minidump? mam wrzucić ostatni plik z C:/windows/minidump ? Plików Minidump jest duża ilość. Skopiuj na Pulpit cały folder C:\Windows\Minidump, spakuj do ZIP i shostuj go gdzieś podając link. . Odnośnik do komentarza
damis Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Tak więc to co mogłem usunąłem lecz przy niektórych programach wywalało, że były już usuwane hm nie wiem nie wiem. Tutaj Logi: FRST http://wklej.org/id/1357516/ adw http://wklej.org/id/1357517/ fixlog http://wklej.org/id/1357518/ oraz minidumpy http://www.sendspace.pl/file/757ccb972136128dfe430a0 Odnośnik do komentarza
damis Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 zapomniano o mnie ? :/ Odnośnik do komentarza
damis Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 część pomocy o trzymałem i co dalej ?? Odnośnik do komentarza
muzyk75 Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Wywal tego BlueStacks i zobacz jak będzie działał system. Uruchom TFC - Temp Cleaner. Naciśnij Start i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych. Tego nie użyłeś. Odnośnik do komentarza
damis Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 ok tak zrobilem a bluescreeny nadal sa i byly juz przed bluestacksem. Potrzebuje ten program wiec go sobie zostawilem. Odnośnik do komentarza
damis Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 odświeżam..... Odnośnik do komentarza
damis Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 kolejny refresh... mam dosyc tych blue screenow pomocy... Odnośnik do komentarza
yamata Opublikowano 15 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 kolejny refresh... mam dosyc tych blue screenow pomocy... Nie mam specjalnie czasu się wgłębiać, ale polecam program "WhoCrashed". Należy kliknąć analizę i poszukać z gotowych odnośników w necie. Oczywiście twój problem dotyczy systemowego sterownika USB. Odłącz wszystkie urządzenia na USB na początek. Przeinstaluj wszystkie sterowniki dotyczące USB. Może to być na przykład sterownik od czytnika kart, ale równie dobrze od płyty głównej. Zaistaluj wszystkie aktualizacje. Porady mogą być tylko ogólne, bo po wstępnym łypnięciu okiem do netu wyników otrzymuję sporo. Dlatego na szybko najlepiej zacząć od rzeczy najprostszych, a wszystkie twoje zrzuty minidump. dotyczą tego problemu: On Tue 2014-04-01 16:01:04 GMT your computer crashed crash dump file: C:\Windows\Minidump\040114-17253-01.dmp This was probably caused by the following module: usbhub.sys (usbhub+0x129EC) Bugcheck code: 0xFE (0x8, 0x6, 0x5, 0xFFFFFA8004758B20) Error: BUGCODE_USB_DRIVER file path: C:\Windows\system32\drivers\usbhub.sys product: Microsoft® Windows® Operating System company: Microsoft Corporation description: Default Hub Driver for USB Bug check description: This indicates that an error has occurred in a Universal Serial Bus (USB) driver. The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time. Powodzenia. Odnośnik do komentarza
damis Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Nie mam specjalnie czasu się wgłębiać, ale polecam program "WhoCrashed". Należy kliknąć analizę i poszukać z gotowych odnośników w necie. Oczywiście twój problem dotyczy systemowego sterownika USB. Odłącz wszystkie urządzenia na USB na początek. Przeinstaluj wszystkie sterowniki dotyczące USB. Może to być na przykład sterownik od czytnika kart, ale równie dobrze od płyty głównej. Zaistaluj wszystkie aktualizacje. Porady mogą być tylko ogólne, bo po wstępnym łypnięciu okiem do netu wyników otrzymuję sporo. Dlatego na szybko najlepiej zacząć od rzeczy najprostszych, a wszystkie twoje zrzuty minidump. dotyczą tego problemu: On Tue 2014-04-01 16:01:04 GMT your computer crashed crash dump file: C:\Windows\Minidump\040114-17253-01.dmp This was probably caused by the following module: usbhub.sys (usbhub+0x129EC) Bugcheck code: 0xFE (0x8, 0x6, 0x5, 0xFFFFFA8004758B20) Error: BUGCODE_USB_DRIVER file path: C:\Windows\system32\drivers\usbhub.sys product: Microsoft® Windows® Operating System company: Microsoft Corporation description: Default Hub Driver for USB Bug check description: This indicates that an error has occurred in a Universal Serial Bus (USB) driver. The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time. Powodzenia. Tak wiec problem chyba leży po stronie sterownika (screenshot ponizej) otoz chcialem go aktualizowac i kiedy klikam prawy przycisk myszy aktualizuj i tam dalej chce pobrac z internetu wywala mi wlasnie ten bluescreen! Postanowilem usunac to urzadzenie bo podobno nie jest potrzebne jednak to nie pomogło. Nie mam żadnych alertów jednak bluescreen nadal wystepuje. http://zapodaj.net/4819e8febd6bc.jpg.html Odnośnik do komentarza
damis Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 ref Odnośnik do komentarza
yamata Opublikowano 19 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Nie chodzi to twoje "zapodaj"... Odinstaluj ten sterownik. Jeśli trzeba to w ogóle odinstaluj wszelkie sterowniki od płyty głównej, czy procesora, zawierające obsługę USB. Zrób to z poziomu menadżera urządzeń lub deinstalatorem z nowej paczki driverów. Pobierz sobie paczkę sterowników do swojego kompa, ze strony producenta. Nie używaj opcji "aktualizuj" czy "pobierz" z poziomu Windows. Masz określony problem z konkretnym urządzeniem i to ono powoduje problemy. Skup się na nim! W ogóle to co to za hub USB? Zewnętrzny czy wbudowany? Wymagał sterowników czy obsługują go systemowe? Kiedy problemy się pojawiły? Dotyczą USB w wersji 2.0 czy 3.0? Masz z tego co pamiętam Win7 x64. Domyślnie nie obsługuje on USB 3.0. Moga być jaja, na sterach systemowych... Niemniej bez pełnych danych dotyczących urządzenia cieżko powiedzieć o co chodzi. W kwestii USB dużo Ci powiedzą programy UsbDriveInfo i USBDeview. Jakaś AIDA czy inny SIW też może być... Najprościej jednak będzie po chamsku wywalić wszystkie stery i zainstalować nowe. Oszczędzi Ci to czasu. Amen. Odnośnik do komentarza
damis Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 także ten stery od nowa zainstalowałem ale bluescreen i tak się pojawił. Aktywowałem tego teredo w rejestrze według tego filmiku : wydaje mi sie ze to wlasnie w tym jest problem bo nie moge znalezc do tego dobrego stterownika. Aktualizujac wczesniej z poziomu menadzera urzadzen tak jak juz wczesniej pisalem mialem blue. Nie wiem czy ta aktywacja pomoze no ale zobaczymy. Dorzucam jeszcze screen z USB Deview i obraz z menedzera urzadzen tak jak to wygladalo wczesniej. USB DEVIEW : MENEDZER URZADZEN: @EDIT otóż przeskanowałem komputer komenda "scan /raw" o ile pamietam no i co sie stało? wywalało przez jakiś czas błąd "System windows wykrył problem z dyskiem twardym" i proszono mnie o zrobienie backupa. Wczesniej tak mialem wiec po kilku bledach kliknalem zeby juz tego nie wyswietlalo a co dziwne pojawił się dymek, że nie rozpoznano urządzenia USB. Czy to ma jakiś związek? Może to jest powodem bluescreenów? Sterowniki USB przeinstalowałem według tego http://www.sevenforums.com/bsod-help-support/269253-bsod-error-usbhub-sys.html zobaczymy czy pomoże. Odnośnik do komentarza
pietia213 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Witam serdecznie, problem może tkwić w sprzęcie mianowicie wyświetlił mi się ten ekran STOP po tym jak w zasilaczu ustawiłem sobie za wysokie napięcie. Proszę aby osoby z problemem odpięły zasilacz od laptopa i sprawdziły czy to nie jego wina. Mógł wybuchnąć w zasilaczu jakiś kondensator albo coś się w nim popsuło. Pozdrawiam Piotr. Odnośnik do komentarza
lelesio Opublikowano 9 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Witam .Na bank to wina sprzętu.Miałem to samo, wina po stronie karty grafiki na płycie głównej.po przejściu na kartę pci problem znikł Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się