Skocz do zawartości

Lapek zwiechy, wolniejsze działanie systemu


blady

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Otóż podejrzewam, iż uzbierało mi się troszkę "niepożądanego" dziadostwa.

Lapek, od czasu do czasu, potrafi się zresetować, fps w grach spadły lub występują tzw. freezy, tudzież długie loading screeny.

Dziwnym zjawiskiem było także ostatnie "wł tymczasowego profilu" podczas startu systemu.

 

Próbowałem skanować system programem GMER, jednak za każdym razem skutkowało to blue screenem.

Podczas pierwszego uruchomienia programu, zostały wykryte jakieś rookity, po czym wystąpił blue screen. Po ponownym wł programu, nic nie wykrył jednak i tak wystąpił blue screen.

Addition.txt

FRST.txt

OTL.Txt

Extras.Txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows. W raportach nie widać żadnych oznak infekcji. Doczyść sobie tylko drobnostki oraz odpadki komponentów IObit (na liście zainstalowanych nie widać żadnego programu tej marki). Instrukcja w spoilerze:

 

 

 

Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

(IObit) C:\Program Files (x86)\IObit\LiveUpdate\LiveUpdate.exe
(Akamai Technologies, Inc.) C:\Users\bladykiel\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
(Akamai Technologies, Inc.) C:\Users\bladykiel\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
R2 LiveUpdateSvc; C:\Program Files (x86)\IObit\LiveUpdate\LiveUpdate.exe [2151200 2013-10-25] (IObit)
R3 EagleX64; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
HKU\S-1-5-21-2498985522-3207991474-1107967353-1001\...\Run: [Akamai NetSession Interface] - C:\Users\bladykiel\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe [4489472 2013-06-05] (Akamai Technologies, Inc.)
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
FF user.js: detected! => C:\Users\bladykiel\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\950o666t.default\user.js
FF NetworkProxy: "type", 0
FF Plugin-x32: @perfectworld.com/npArcPlayNowPlugin - C:\Program Files (x86)\Perfect World Entertainment\Arc\Plugins\npArcPluginFF.dll No File
C:\Program Files\Enigma Software Group
C:\Program Files (x86)\Enigma Software Group
C:\Program Files (x86)\IObit
C:\Users\bladykiel\AppData\Local\Temp\*.dll
C:\Users\bladykiel\AppData\Local\Temp\*.exe
C:\Users\bladykiel\Downloads\cbsidlm-cbsi176-BlueStacks_App_Player-ORG-75593133.exe
C:\Users\bladykiel\Downloads\SoftonicDownloader_for_bluestacks-app-player.exe
C:\Users\bladykiel\Downloads\Malwarebytes Anti-Malware Free 1.75.0.1300_isdmgr.exe
C:\Users\bladykiel\Downloads\Malwarebytes Anti-Malware Free 1.75.0.1300_isdmgr (1).exe
C:\Users\bladykiel\Downloads\SpyHunter 4.16.5.4290+patch.zip
C:\WINDOWS\459788
C:\WINDOWS\F94A63D79A61403B8F6F90B1BF77211A.TMP
C:\WINDOWS\Tasks\ImCleanDisabled
C:\WINDOWS\system32\IObitSmartDefragExtension.dll
C:\WINDOWS\system32\SmartDefragBootTime.exe

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt.

 

 

 

 

I widzę na dysku pliki pochodzące z portali (CNET, Softonic i chyba KomputerŚwiat) a nie poprawne instalatory aplikacji. W spoilerze i tak są załączone do usuwania. Z daleka od portali: KLIK. Używałeś ten skaner SpyHunter, skaner wątpliwej reputacji, silnie reklamowany zwodniczymi technikami.

 

 

Lapek, od czasu do czasu, potrafi się zresetować, fps w grach spadły lub występują tzw. freezy, tudzież długie loading screeny.

1. Automatyczne resety, do wykonania punkt 5 z ogłoszenia: KLIK.

 

2. Z raportów nic konkretnego nie wynika pod kątem zgłaszanych problemów fps i freezów. Upewnij się, że problemu nie tworzy AVG, a pełny wiarygodny test to deinstalacja. Jeśli po deinstalacji zmian nie będzie, program po prostu przywrócisz na miejsce.

 

3. Dodatkowo odinstaluj Akamai NetSession Interface, to zbędny komponent downloadera wprowadzony przez instalator Nexon. Po deinstalacji będzie o dwa procesy mniej.

 

 

PS. A ten błąd Steam w Dzienniku zdarzeń to raczej bug Steam: KLIK.

 

Application errors:

==================

Error: (02/21/2014 10:25:26 PM) (Source: Steam Client Service) (User: )

Description: Error: Failed to poke open firewall

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...