Skocz do zawartości

Błąd "serwer zajęty" przy uruchamianiu systemu Windows 7


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Mam nadzieję, że zamieszczam post w odpowiednim dziale.

 

Otóż od kilku dni za każdym razem podczas uruchamiania systemu wyskakuje mi okienko; 

 

"Serwer zajęty- Nie można ukończyć tej czynności, gdyż inny program jest zajęty. Wybierz przycisk \"Przełącz na\" aby uaktywnić zajęty program i usunąć problem/ Ponów próbę/ Anuluj/" 

Gdy klikam "przełącz na" -  otwiera sie menu start. 

Gdy klikam "ponów próbę" -  okienko znów wyskakuje.

Po wielokrotnym wciskaniu i włączeniu np. Opery w końcu to znika. Nie wiem jednak czy jest to większy powód do zmartwień czy jakaś drobnostka.

Extras.Txt

OTL.Txt

Addition.txt

FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows. To nie jest problem infekcji. Kosmetyczne poprawki na szczątki adware i drobne korekty nie związane z problemem w spoilerze:

 

 

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Task: {F9021261-86B7-44D1-A1C3-97DDEF3C32B8} - \BitGuard No Task File
HKLM-x32\...\Run: [mobilegeni daemon] - C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe
AppInit_DLLs-x32: c:\progra~3\bitguard\261694~1.246\{c16c1~1\bitguard.dll => File Not Found
Winsock: Catalog5 01 mswsock.dll File Not found () ATTENTION: The LibraryPath should be "%SystemRoot%\system32\NLAapi.dll"
Winsock: Catalog5 05 mswsock.dll File Not found () ATTENTION: The LibraryPath should be "%SystemRoot%\System32\mswsock.dll"
Winsock: Catalog5-x64 01 mswsock.dll File Not found () ATTENTION: The LibraryPath should be "%SystemRoot%\system32\NLAapi.dll"
Winsock: Catalog5-x64 05 mswsock.dll File Not found () ATTENTION: The LibraryPath should be "%SystemRoot%\System32\mswsock.dll"
CHR HKCU\...\Chrome\Extension: [dknkjnkhedbanphkkpbpcgoblmkbfhlf] - C:\Users\Ola\AppData\Local\CRE\dknkjnkhedbanphkkpbpcgoblmkbfhlf.crx [2014-01-28]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [dknkjnkhedbanphkkpbpcgoblmkbfhlf] - C:\Users\Ola\AppData\Local\CRE\dknkjnkhedbanphkkpbpcgoblmkbfhlf.crx [2014-01-28]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [hbcennhacfaagdopikcegfcobcadeocj] - C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot\GC\saebay_1.0.crx [2014-01-28]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [icdlfehblmklkikfigmjhbmmpmkmpooj] - C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot\GC\errorassistant_1.1.crx [2014-01-28]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [mhkaekfpcppmmioggniknbnbdbcigpkk] - C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot\GC\coupons_2.4.crx [2014-01-28]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [pfndaklgolladniicklehhancnlgocpp] - C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot\GC\saamazon_1.0.crx [2014-01-28]
S3 usbbus; system32\DRIVERS\lgx64bus.sys [X]
S3 UsbDiag; system32\DRIVERS\lgx64diag.sys [X]
S3 USBModem; system32\DRIVERS\lgx64modem.sys [X]
C:\END
C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot
C:\Users\Ola\AppData\Local\Conduit
C:\Users\Ola\AppData\Local\CRE
C:\Windows\SysWOW64\sho*.tmp
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg" /f
Reg: reg add "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /v DefaultScope /t REG_SZ /d {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt.

 

2. W Google Chrome:

  • Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj adware BitTorrentControl_v12
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
3. Uruchom TFC - Temp Cleaner.

 

 

 

 

 

Otóż od kilku dni za każdym razem podczas uruchamiania systemu wyskakuje mi okienko;

"Serwer zajęty- Nie można ukończyć tej czynności, gdyż inny program jest zajęty. Wybierz przycisk \"Przełącz na\" aby uaktywnić zajęty program i usunąć problem/ Ponów próbę/ Anuluj/"

Zacznij od redukcji oprogramowania zabezpieczającego (może być przyczyną tego komunikatu), bo jest tu masakra: połączenie starego McAfee SecurityCenter z Avast! Rozpocznij od poprawnej deinstalacji McAfee SecurityCenter via Panel sterowania, następnie przejdź do Trybu awaryjnego i popraw narzędziem McAfee Consumer Product Removal Tool, zresetuj system i podaj czy są jakieś zmiany.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...