Skocz do zawartości

Win7 Przycinanie podczas grania/oglądania filmów na YT i .mov


Brieg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Posiadam lapa HP DV6 6030ew o parametrach:

 
płyta główna: chipset AMD
CPU: Intel Core i5 2410M 2,3 GHz
karta graficzna: AMD Radeon HD 6770M DirectX 11, SM 5.0
dyski twarde: Toshiba MK5TOSHIBA MK5061GSYN, 500GB, 7200 rpm
pamięć RAM: DDR-3 1600 12 GB
OS: Win 7 Home Premium (6,1 kompilacja 7601)
 
Problem mam taki, że podczas użytkowania przeglądarki (Chrome czy FF) dostane zwieche na 2~4 sekundy w rożnych odstępach czasowych i tak długo aż skończy się film na YT albo podczas oglądania filmu. Gorzej jest już podczas grania. W CS:GO lapek potrafi przyciąć nawet do 8 sekund i to bardzo często. Nawet podczas korzystania z Adobe Photoshop dostane masakryczną zwieche całego systemu na 2~4 sekundy. Zaczyna mnie to już bardzo mocno irytować więc zgłaszam się o pomoc do Was!
 

OTL.Txt

FRST.txt

Extras.Txt

Addition.txt

AutoRuns.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Zainstalowałeś sobie trochę "adware" - do poczytania:https://www.fixitpc.pl/topic/19809-portale-z-oprogramowaniem-instalatory-na-co-uwa%C5%BCa%C4%87/

 

Panel sterowania-->Dodaj / usuń programy - odinstaluj: artemis Browser Protecter, Mobogenie, Rust, uTorrentBar Toolbar, WPM17.8.0.3159,  oraz stare wersje: Java 6 Update 22, Java 6 Update 32, HijackThis.

 

Otwórz notatnik i wklej:

HKCU\...\Run: [AdobeBridge] - [x]
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://aartemis.com/?type=hp&ts=1387832200&from=cor&uid=TOSHIBAXMK5061GSYN_11JCT0GITXX11JCT0GIT
URLSearchHook: HKLM-x32 - (No Name) - {bf7380fa-e3b4-4db2-af3e-9d8783a45bfc} - No File
SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1387832200&from=cor&uid=TOSHIBAXMK5061GSYN_11JCT0GITXX11JCT0GIT&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKLM - {2fa28606-de77-4029-af96-b231e3b8f827} URL = http://eu.ask.com/web?q={searchterms}&l=dis&o=HPNTDF
SearchScopes: HKLM - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1387832200&from=cor&uid=TOSHIBAXMK5061GSYN_11JCT0GITXX11JCT0GIT&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1387832200&from=cor&uid=TOSHIBAXMK5061GSYN_11JCT0GITXX11JCT0GIT&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKLM-x32 - {2fa28606-de77-4029-af96-b231e3b8f827} URL = http://eu.ask.com/web?q={searchterms}&l=dis&o=HPNTDF
SearchScopes: HKLM-x32 - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1387832200&from=cor&uid=TOSHIBAXMK5061GSYN_11JCT0GITXX11JCT0GIT&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 - {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT1320680
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {DE86D2BA-22EB-46CC-83E3-6D904794EB58} URL = http://searchou.com/?q={searchTerms}&id=6cb8136e00000000000090004e8b7d8a&r=523
SearchScopes: HKCU - {2fa28606-de77-4029-af96-b231e3b8f827} URL = http://eu.ask.com/web?q={searchterms}&l=dis&o=HPNTDF
SearchScopes: HKCU - {338608DB-9B1A-4D0A-A680-672185F02BC8} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2192277
SearchScopes: HKCU - {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1387832200&from=cor&uid=TOSHIBAXMK5061GSYN_11JCT0GITXX11JCT0GIT&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {5F970FDE-702B-4ef9-920C-5F2848A5AF26} URL = http://www.daemon-search.com/search/web?q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {63D60B3D-260C-4619-8903-BB730411261D} URL = http://www.mysearchresults.com/search?&c=2652&t=03&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {DE86D2BA-22EB-46CC-83E3-6D904794EB58} URL = http://searchou.com/?q={searchTerms}&id=6cb8136e00000000000090004e8b7d8a&r=523
Toolbar: HKLM - No Name - {EFEED92A-A33D-4873-BA8F-32BAA631E54D} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {EFEED92A-A33D-4873-BA8F-32BAA631E54D} - No File
FF user.js: detected! => C:\Users\hp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\t4kbjqw7.default\user.js
FF Homepage: hxxp://search.conduit.com/?ctid=CT1320680&SearchSource=13
FF DefaultSearchEngine: aartemis
FF Keyword.URL: hxxp://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?ctid=CT1320680&SearchSource=2&CUI=UN48066859106690025&UM=&q=
FF SearchEngineOrder.1: Search The Web (privitize)
FF SearchPlugin: C:\Users\hp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\t4kbjqw7.default\searchplugins\conduit.xml
FF SearchPlugin: C:\Users\hp\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\t4kbjqw7.default\searchplugins\privitize.xml
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\browser\searchplugins\aartemis.xml
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [support@vdownloader.com] - C:\Program Files (x86)\VDownloader\Addons\FireFox
FF Plugin HKCU: vitzo.com/VDownloader - C:\Program Files (x86)\VDownloader\Addons\npVDownloader.dll No File
S4 Winstep Xtreme Service; C:\Program Files (x86)\Winstep\WsxService [x]
S2 Wpm; C:\ProgramData\WPM\wprotectmanager.exe -service [x]
S3 btmaudio; system32\drivers\btmaud.sys [x]
S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [x]
S3 cpuz135; \??\C:\Users\hp\AppData\Local\Temp\cpuz135\cpuz135_x64.sys [x]
S3 cpuz136; \??\C:\Users\hp\AppData\Local\Temp\cpuz136\cpuz136_x64.sys [x]
S3 DxkgFilter; \??\C:\Program Files (x86)\iDisplay\idisplay.sys [x]
S3 massfilter; system32\drivers\massfilter.sys [x]
S1 SBRE; \??\C:\Windows\system32\drivers\SBREdrv.sys [x]
S3 X6va008; \??\C:\Windows\SysWOW64\Drivers\X6va008 [x]
S3 ZTEusbmdm6k; system32\DRIVERS\ZTEusbmdm6k.sys [x]
S3 ZTEusbnet; system32\DRIVERS\ZTEusbnet.sys [x]
S3 ZTEusbnmea; system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys [x]
S3 ZTEusbser6k; system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys [x]
(Swearware) C:\Users\hp\Downloads\ComboFix.exe
testsigning: ==> Check for possible unsigned rootkit driver <===== ATTENTION!
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft:V4TjOuoRCjDqHkv3UO8WXFGSM
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft:XZQUgSPhI1anm9O6qlG3
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft:zd0GPmcgJiws5ECrUcj
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:A1EDB939
AlternateDataStreams: C:\Users\hp\Cookies:DvMlLOCBorgh75cpveHKzJ8R73bh
AlternateDataStreams: C:\Users\hp\AppData\Local\pPpFB61RXECfI:EoRKJuIQSfjMOpzi6nbR
AlternateDataStreams: C:\Users\hp\AppData\Local\Temporary Internet Files:9uZXc8Mh4aEI8FBuXZu
Task: {350B771B-FB91-456A-935F-C20A62293095} - System32\Tasks\Ad-Aware Antivirus Scheduled Scan => C:\PROGRA~2\AD-AWA~1\AdAwareLauncher.exe
Task: {B021EDFC-E799-42AD-A7BA-BFABBF57D000} - System32\Tasks\Ad-Aware Update (Weekly) => C:\Program Files (x86)\Lavasoft\Ad-Aware\Ad-AwareAdmin.exe

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Reset komputera.

 

Pobierz ADW-Cleanerhttps://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbi%C3%B3r-narz%C4%99dzi-usuwaj%C4%85cych/ Po uruchomieniu kliknij "szukaj" , po zakończeniu skanu "usuń".  Reset komputera.

 

Pobierz: TFC Temp File Cleaner by Oldtimerhttps://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizuj%C4%85ce-temat/ Naciśnij "start" i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych.
 

Firefox-->dodatki-->Rozszerzenia - usuń: Privitize.com, ClixSense.com jak nie używasz Lavasoft Search Plugin

 

Chrome usuń rozszerzenie; VDownloader

 

Zaktualizuj Java do wersji 7u51 ( starą wersję odinstaluj ), Adobe Reader do wersji 11, Adobe Flash Player do wersji 12

 

Google Chrome: zresetuj  wtyczeki. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz.

 

Firefox reset wtyczek: kliknij pomarańczowy napis "Firefox"-->"Pomoc"-->"Informacje dla pomocy technicznej'-->"Resetuj program Firefox"

 

Załącz nowe logi z FRST.

Odnośnik do komentarza

Usunięte:

* artemis Browser

* Protecter

* Mobogenie

* uTorrentBar Toolbar

* WPM17.8.0.3159

* Java™ 6 Update 22

* Java™ 6 Update 32

* HijackThis

 

Rust to gra na Stema [LINK] więc nie została usunięta.

 

Skan ADW-Cleaner poszedł i wyrzucił pliki warzące ponad 1 GB...

Poszedł TFC Temp File Cleaner by Oldtimer. Przez niego musiałem na nowo instalować sterowniki do karty graficznej...

Firefox -> dodatki usunięte(nie korzystam z tej przeglądarki)

Chrome -> wtyczki zresetowane.

Java, Adobe Reader i Adobe Player zaktualizowane.

 

Niestety problem NADAL istnieje... zacięcia mam nawet w Duke Nukem 3D: Megaton Edition...

 

Załączyłem również skan dysku z HD Tune(dysk.pnh)... sądzę iż problem nie leży po stronie softweru tylko o zgrozo po stronie hardweru...

 

Przeprowadziłem 2 test dysku, załącznik: 29-stycznia-2014_23-26.png

FRST.txt

post-12580-0-64062500-1391033311_thumb.png

post-12580-0-62500000-1391034350_thumb.png

post-12580-0-39062500-1391034808_thumb.png

Odnośnik do komentarza

Usunięte:

* artemis Browser

* Protecter

* Mobogenie

* uTorrentBar Toolbar

* WPM17.8.0.3159

* Java™ 6 Update 22

* Java™ 6 Update 32

* HijackThis

 

Rust to gra na Stema [LINK] więc nie została usunięta.

 

Skan ADW-Cleaner poszedł i wyrzucił pliki warzące ponad 1 GB...

Poszedł TFC Temp File Cleaner by Oldtimer. Przez niego musiałem na nowo instalować sterowniki do karty graficznej...

Firefox -> dodatki usunięte(nie korzystam z tej przeglądarki)

Chrome -> wtyczki zresetowane.

Java, Adobe Reader i Adobe Player zaktualizowane.

 

Niestety problem NADAL istnieje... zacięcia mam nawet w Duke Nukem 3D: Megaton Edition...

 

Załączyłem również skan dysku z HD Tune(dysk.pnh)... sądzę iż problem nie leży po stronie softweru tylko o zgrozo po stronie hardweru...

 

Przeprowadziłem 2 test dysku, załącznik: 29-stycznia-2014_23-26.png

 

I niestety ten test nie wróży najlepiej... Skończyły ci się sektory do realokacji na dysku.

Przystępnie rzecz ujmując to pula, z której dysk uzupełnia sobie uszkodzone sektory. Tu już nie ma z czego uzupełniać, więc pora pomyśleć o nowym "twardzielu".

Polecam SSD... ;)

 

Oczywiście ta agonia może trwać jeszcze długo. Po prostu czasem coś ci zniknie, czasem czegoś nie będziesz mógł zapisać bądź odczytać...

Takie "zwiechy" czy też zacięcia systemu będziesz miał na porządku dziennym. Twoja decyzja, czy chcesz się z tym dłużej męczyć...

 

Proponuję szybki backup ważnych danych i przesiadkę na nowy dysk...

 

Żeby nabrać całkowitej pewności, proponuję jeszcze przelecieć dysk narzędziem Acronis Drive Monitor, do pobrania choćby z Dobrych Programów...  

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

Tak, jest problem z dyskiem twardym. Poproszę Wiesława 531, aby zajrzał do tematu.

 

Podałem tobie kolejność postępowania, najpierw aktualizacja Javy, Flash, Adobe, a następnie reset wtyczek w Chrome.

 Cytat z jednego z tematów Picasso

W Google Chrome:
- Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki
- Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.

 

W Chrome ostatnim rozszerzeniem jest Adblock Pro zainstalowany [2014-01-11] - usuń go ( reset komputera ) i zobacz jak działa przeglądarka.

 

Otwórz notatnik i wklej:

HKLM-x32\...\Run: [mobilegeni daemon] - C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe
C:\Users\hp\AppData\Local\Mobogenie
C:\Users\hp\Documents\Mobogenie
C:\Users\hp\AppData\Local\cache
C:\Users\hp\daemonprocess.txt
C:\Program Files (x86)\Mobogenie
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [bejbohlohkkgompgecdcbbglkpjfjgdj] - C:\Users\hp\AppData\Local\Temp\ccex.crx [2012-09-20]
CMD: netsh winsock reset

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

 

Podane czynności wykonaj nawet gdy planujesz przenieść dane na nowy dysk, chociażby w celu sprawdzenia czy podane rozwiązanie działa.

Odnośnik do komentarza

Studiujesz i kończysz - to pochwalam ale nie przystoi czytać "po łebkach".

Poczytaj uważnie post #6. Widzisz w tym SMART pasek przewijania? Teraz przynajmniej widać trochę więcej - dysk zaliczył 34 wstrząsy (wibracje).

Nadal uważam, że dysk do szybkiej wymiany.

Poza problemami z infekcjami masz problem z domyślnymi usługami - ostatni obrazek.

Kupuj dysk - kopiuj ważne dane i stawiaj system od nowa.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...