Skocz do zawartości

Niebieski ekran i błąd STOP: C0000135 Windows7


Muszkins

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Dzisiaj chciałem zaaktualizować windowsa. Po aktualizacji system się zrestartował i pokazał mi się blue screen z takim oto błędem:

 

STOP: C0000135 The program can't start because %hs is missing. Try resintalling

 

Ledwo zdążyłem go zauważyć, bo pokazaniu się tego błędu komputer błyskawicznie się resetuje. Dzięki temu forum dowiedziałem się jak zrobić skan programem FRST, który pokazał, że zginął mi plik LPK.dll z katalogu system32 i sysWOW64:

 

C:\Windows\SysWOW64\lpk.dll

C:\Windows\System32\lpk.dll

 

Załączam całego loga. Czy ktoś wie jak to naprawić? Z góry dzięki za pomoc

FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

witam znów, próbowałem skopiować lpk.dll za pomocą fixlist. Dałem search i znalazło mi parę różnych wersji pliku lpk.dll wybrałem jakąś ale kopiuje się tylko do system32 a do syswow64 juz nie chce bo wyskakuje że nie ma takiego folderu/pliku:
 

 

Fix result of Farbar Recovery Tool (FRST written by Farbar) (x64) Version: 17-01-2014 03
Ran by SYSTEM at 2014-01-18 19:23:01 Run:7
Running from G:\
Boot Mode: Recovery
==============================================

Content of fixlist:
*****************
MD: copy /y C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22195_none_082d1b568a83a814\lpk.dll C:\Windows\System32\lpk.dll
MD: copy /y
C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22195_none_082d1b568a83a814\lpk.dll C:\Windows\SysWOW64\lpk.dll


*****************

"C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22195_none_082d1b568a83a814\lpk.dll C:\Windows\SysWOW64\lpk.dll" => File/Directory not found.

==== End of Fixlog ====

 

 

 

Nie wiem, czy dobrze formułuje polecenie. Może robię coś nie tak? Tych zapasowych plików lpk.dll frst znajduje mi kilka różnych i każdy ma inną wersję chyba czy coś takiego. Popatrzcie na log search:

 

Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 17-01-2014 03
Ran by SYSTEM at 2014-01-18 19:27:56
Running from G:\
Boot Mode: Recovery

================== Search: "lpk.dll" ===================

C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22195_none_1281c5a8bee46a0f\lpk.dll
[2009-07-14 00:25] - [2009-07-14 02:11] - 0025600 ____A (Microsoft Corporation) 384721EF4024890092625E20CADFAF85

C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7601.18032_none_12360787a598d69a\lpk.dll
[2009-07-14 00:25] - [2009-07-14 02:11] - 0025600 ____A (Microsoft Corporation) 384721EF4024890092625E20CADFAF85

C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7601.17514_none_124dc839a586a988\lpk.dll
[2009-07-14 00:25] - [2009-07-14 02:11] - 0025600 ____A (Microsoft Corporation) 384721EF4024890092625E20CADFAF85

C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.21402_none_10f9b8f6c177b3cc\lpk.dll
[2013-04-06 02:01] - [2012-12-16 17:34] - 0025600 ____A (Microsoft Corporation) BF6CDA72E4112DAC01E2ED8911C3FD74

C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.20553_none_10c4c252c19f3c5e\lpk.dll
[2009-07-14 00:25] - [2009-07-14 02:11] - 0025600 ____A (Microsoft Corporation) 384721EF4024890092625E20CADFAF85

C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.20498_none_109e822ec1bb2dae\lpk.dll
[2009-07-14 00:25] - [2009-07-14 02:11] - 0025600 ____A (Microsoft Corporation) 384721EF4024890092625E20CADFAF85

C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.17194_none_1010c9a7a8a147db\lpk.dll
[2009-07-14 00:25] - [2009-07-14 02:11] - 0025600 ____A (Microsoft Corporation) 384721EF4024890092625E20CADFAF85

C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16444_none_1046f5bda87899fa\lpk.dll
[2009-07-14 00:25] - [2009-07-14 02:11] - 0025600 ____A (Microsoft Corporation) 384721EF4024890092625E20CADFAF85

C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16402_none_107034d9a859f788\lpk.dll
[2009-07-14 00:25] - [2009-07-14 02:11] - 0025600 ____A (Microsoft Corporation) 384721EF4024890092625E20CADFAF85

C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_101cb471a89825ee\lpk.dll
[2009-07-14 00:25] - [2009-07-14 02:11] - 0025600 ____A (Microsoft Corporation) 384721EF4024890092625E20CADFAF85

C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22195_none_082d1b568a83a814\lpk.dll
[2009-07-14 00:38] - [2009-07-14 02:41] - 0041984 ____A (Microsoft Corporation) D202223587518B13D72D68937B7E3F70

C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7601.18032_none_07e15d357138149f\lpk.dll
[2009-07-14 00:38] - [2009-07-14 02:41] - 0041984 ____A (Microsoft Corporation) D202223587518B13D72D68937B7E3F70

C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7601.17514_none_07f91de77125e78d\lpk.dll
[2009-07-14 00:38] - [2009-07-14 02:41] - 0041984 ____A (Microsoft Corporation) D202223587518B13D72D68937B7E3F70

C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.21402_none_06a50ea48d16f1d1\lpk.dll
[2013-04-06 02:01] - [2012-12-16 18:19] - 0041472 ____A (Microsoft Corporation) 838BF2634A38B344B27AC080D76B28C2

C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.20553_none_067018008d3e7a63\lpk.dll
[2009-07-14 00:38] - [2009-07-14 02:41] - 0041984 ____A (Microsoft Corporation) D202223587518B13D72D68937B7E3F70

C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.20498_none_0649d7dc8d5a6bb3\lpk.dll
[2009-07-14 00:38] - [2009-07-14 02:41] - 0041984 ____A (Microsoft Corporation) D202223587518B13D72D68937B7E3F70

C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.17194_none_05bc1f55744085e0\lpk.dll
[2009-07-14 00:38] - [2009-07-14 02:41] - 0041984 ____A (Microsoft Corporation) D202223587518B13D72D68937B7E3F70

C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16444_none_05f24b6b7417d7ff\lpk.dll
[2009-07-14 00:38] - [2009-07-14 02:41] - 0041984 ____A (Microsoft Corporation) D202223587518B13D72D68937B7E3F70

C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16402_none_061b8a8773f9358d\lpk.dll
[2009-07-14 00:38] - [2009-07-14 02:41] - 0041984 ____A (Microsoft Corporation) D202223587518B13D72D68937B7E3F70

C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_05c80a1f743763f3\lpk.dll
[2009-07-14 00:38] - [2009-07-14 02:41] - 0041984 ____A (Microsoft Corporation) D202223587518B13D72D68937B7E3F70

C:\Windows\erdnt\cache86\lpk.dll
[2013-07-08 15:36] - [2009-07-14 02:11] - 0025600 ____A (Microsoft Corporation) 384721EF4024890092625E20CADFAF85

C:\Windows\erdnt\cache64\lpk.dll
[2013-07-08 15:36] - [2009-07-14 02:41] - 0041984 ____A (Microsoft Corporation) D202223587518B13D72D68937B7E3F70

X:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_05c80a1f743763f3\lpk.dll
[2009-07-14 00:38] - [2009-07-14 02:41] - 0041984 ____A (Microsoft Corporation) D202223587518B13D72D68937B7E3F70

X:\Windows\System32\lpk.dll
[2009-07-14 00:38] - [2009-07-14 02:41] - 0041984 ____A (Microsoft Corporation) D202223587518B13D72D68937B7E3F70

====== End Of Search ======

 

 

Bardzo proszę o pomoc :(

Odnośnik do komentarza

Te komendy, które próbujesz użyć, są kuriozalne i mają same błędy powodujące, że tu się nic nie wykona:

- "MD:" (nie istnieje takie polecenie w FRST) zamiast "CMD:".

- W drugiej komendzie próbujesz kopiować 64-bitowy plik do katalogu 32-bit! Tu należy przekopiować dwa różne bitowo pliki.

- I ta druga jest złamana na dwie linijki, czyli każda linia traktowana jako osobna.

 

Poprawny skrypt to:

 

CMD: copy /y C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22195_none_082d1b568a83a814\lpk.dll C:\Windows\System32
CMD: copy /y C:\Windows\winsxs\wow64_microsoft-windows-gdi_31bf3856ad364e35_6.1.7601.22195_none_1281c5a8bee46a0f\lpk.dll C:\Windows\SysWOW64

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Witam, bardzo dziękuje za pomoc. :)  Komputer normalnie się uruchomił i oprócz tego, że zmieniła mi się tapeta na czarny obraz, to wszystko działa. Czy powinien wykonać jakieś dodatkowe kroki, przeskanować go jakimiś innymi programami? Pytam bo teraz kiedy komputer się włącza, to w momencie kiedy startuje połączenie sieciowe (pokazuje się ikonka w zasobniku i się łączy) komputer na jakieś 40 - 50 sekund się zawiesza, po czym połączenie zaczyna działać i wszystko chodzi normalnie razem z internetem. Dzieje się tak zarówno na połączeniu bezprzewodowym jak i na kablowym. Proszę o wskazówki i dziękuje za pomoc :)

Odnośnik do komentarza

Muszkins, widzę, że zaraz po naprawie użyłeś ComboFix. Po co? Aplikacja jest wąsko specjalizowana i nie używa się jej do rozwiązywania wszystkiego jak leci. Na temat używania tego programu: KLIK. Przedstaw C:\ComboFix.txt, skoro zamieszałeś. I log FRST Addition jest urwany.

 

W dostarczonych tu raportach FRST widać naruszony Winsock (to wygląda jakby kiedyś była infekcja ZeroAccess) oraz preferencje Firefox. Przy okazji będą korekty innych wpisów. Przeprowadź te działania:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CMD: netsh winsock reset
Winsock: Catalog5 01 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [232448] (Microsoft Corporation) ATTENTION: The LibraryPath should be "%SystemRoot%\system32\NLAapi.dll"
Winsock: Catalog5-x64 01 %SystemRoot%\System32\mswsock.dll [326144] (Microsoft Corporation) ATTENTION: The LibraryPath should be "%SystemRoot%\system32\NLAapi.dll"
AppInit_DLLs: C:\Windows\System32\nvinitx.dll => C:\Windows\System32\nvinitx.dll [168616 2013-09-12] (NVIDIA Corporation)
AppInit_DLLs-x32: C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll => C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll [141336 2013-09-12] (NVIDIA Corporation)
Task: {25E617A2-F041-49E9-885A-84A1A9CB50FA} - System32\Tasks\ParetoLogic Update Version3 Startup Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\ParetoLogic\UUS3\Pareto_Update3.exe
Task: {3E9CDD4E-FC43-485F-91B8-0F878CD40DC7} - System32\Tasks\ParetoLogic Update Version3 => C:\Program Files (x86)\Common Files\ParetoLogic\UUS3\Pareto_Update3.exe
Task: {7F432775-15E5-431F-99BB-64D287BE70E6} - System32\Tasks\RegCure Pro => C:\Program Files (x86)\ParetoLogic\RegCure Pro\RegCurePro.exe
Task: {87628A6B-4392-4471-96F7-60C89BC2D698} - System32\Tasks\RegCure Pro Startup => C:\Program Files (x86)\ParetoLogic\RegCure Pro\RegCurePro.exe
Task: {FE38EB8C-8D13-4A6F-A28F-6018BCE7478D} - System32\Tasks\ParetoLogic Registration3 => Rundll32.exe "C:\Program Files (x86)\Common Files\ParetoLogic\UUS3\UUS3.dll" RunUns
C:\ProgramData\ParetoLogic
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [x]
S3 SmbDrv; system32\DRIVERS\Smb_driver.sys [x]

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.

 

3. Zresetuj system. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt.

 

Nasuwa się też pytanie czy tu nie było akcji "legalizacyjnych", bo są błędy w Dzienniku zdarzeń:

 

Application errors:

==================

Error: (01/14/2014 11:46:52 AM) (Source: Winlogon) (User: )

Description: Aktywacja licencji systemu Windows nie powiodła się. Błąd 0x80070005.

 

System errors:

=============

Error: (01/20/2014 10:33:34 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )

Description: Usługa Usługa powiadomień SPP zakończyła działanie; wystąpił następujący błąd:

%%5

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Użyłem ComboFixa, bo myślałem, że coś pomoże. Nie wiedziałem, że mogę coś popsuć. Przepraszam... Laptop mam od brata zza granicy. Nie wiem, co ktoś wcześniej tutaj robił. Był już tu wgrany Windows 7, więc pomyślałem, że przyda się aktualizacja, którą odpaliłem i to właśnie ona mi namieszała. Zrobiłem wszystko jak napisałeś/aś. Jeszcze raz bardzo dziękuje za zaangażowanie i bezinteresowną pomoc :)  Załączam dalsze logi:

Fixlog.txt

FRST.txt

ComboFix.txt

Odnośnik do komentarza
  • 6 miesięcy temu...

Witam

Po przywróceniu systemu(różne punkty przywracania) i ponownym uruchomieniu komp., pojawia się: bluee screen (“STOP: c0000135 The program can’t start because %hs is missing. Try reinstalling the program to fix the problem”)

Narzędzie do naprawy systemu wyświetliło info, że znalazło główną przyczynę, ale nie wiem co z tym zrobić.

 

Przed problemem zainstalowałem aktualizację (kb2884256) - której nie da się odinstalować, instalowałem też kilka sterowników do  wbudowanej kamerki internetowej. Poza tym laptop działa normalnie. Pomocy, bo muszę przywrócić system.

OTL.Txt

Extras.Txt

post-13890-0-28125000-1408024374_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...