Skocz do zawartości

Problem z ustrojstwem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

pod tym linkiem znajduje się krótki temat dotyczący problemu.

http://my.opera.com/polski/forums/topic.dml?id=1728702&t=1375102548&page=1#comment14577592

 

Aktualnie doszedł jeszcze jeden problem - przy próbie łączenia się z dowolną usługą google przez dowolną przeglądarkę otrzymuję komunikat z błędem połączenia ssl.

Sprawdzałem ustawienia internetowe, zapory, antywirusy, trick z synchronizacją czasu, nic nie pomaga.

Korzystam z win8 i o dziwo, problem nie występuje w aplikacji google search w metro.

 

Załączam podstawowy zestaw logów.

 

Będę nieziemsko wdzięczny za każdą pomoc.

Pozdrawiam

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

gmer.txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Źle trafiłeś, bo @Picasso nie ma teraz możliwości pomagania na Forum (https://www.fixitpc.pl/topic/20392-kolosalny-ba%C5%82agan/)

 

1) Odinstaluj:
"bi_uninstaller" = Bundled software uninstaller

"Mobogenie" = Mobogenie

"Optimizer Pro_is1" = Optimizer Pro v3.2

 

2) Użyj >Adw-cleaner (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).  
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[s1].txt

 

3) Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

C:\Program Files (x86)\Optimizer Pro\OptProCrash.dll
C:\Program Files (x86)\Mobogenie
C:\Program Files (x86)\Optimizer Pro
HKLM-x32\...\Runonce: [downloadnetpl] -  [x]
HKCU\...\Run: [Optimizer Pro] - C:\Program Files (x86)\Optimizer Pro\OptProLauncher.exe [134648 2013-10-24] ()
HKLM-x32\...\Run: [mobilegeni daemon] - C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe [738496 2013-10-18] ()
AppInit_DLLs: C:\Program Files (x86)\Optimizer Pro\OptProCrash_x64.dll [2603312 2013-11-21] ()
AppInit_DLLs-x32: c:\progra~2\optimi~1\optpro~1.dll [2869720 2013-10-29] ()
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.qvo6.com/?utm_source=b&utm_medium=cor&from=cor&uid=ST640LM001XHN-M640MBB_S2ULJ9HC507370&ts=1374002951
SearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing.
SearchScopes: HKLM - DefaultScope value is missing.
R2 70e6ca8c; C:\Program Files (x86)\Optimizer Pro\OptProCrash.exe [143488 2013-11-21] ()
Hosts: Hosts file not detected in the default directory
S2 WRSVC; "C:\Program Files\Webroot\WRSA.exe" -service [x]
C:\Users\admin\Documents\Optimizer Pro
D C:\Users\admin\AppData\Roaming\Optimizer Pro
C:\Users\admin\AppData\Local\Mobogenie
C:\Users\admin\Desktop\Optimizer Pro.lnk
C:\Users\admin\Documents\Mobogenie
C:\Users\admin\AppData\Local\cache
C:\Users\admin\daemonprocess.txt
C:\Users\admin\Desktop\Mobogenie.lnk
C:\Users\admin\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Mobogenie
C:\Program Files (x86)\Mobogenie
C:\WINDOWS\system32\ApnDatabase.xml
C:\Users\admin\AppData\Roaming\CamLayout.ini
C:\Users\admin\AppData\Roaming\CamShapes.ini
C:\Users\admin\AppData\Roaming\CamStudio.Producer.Data.ini
C:\Users\admin\FineCount.reg
C:\Users\admin\AppData\Local\Temp\biclient.exe
C:\Users\admin\AppData\Local\Temp\Foxit Reader Updater.exe
C:\Users\admin\AppData\Local\Temp\Mobogenie_Setup_2.1.23_515.exe
C:\Users\admin\AppData\Local\Temp\OptimizerPro.exe
C:\Users\admin\AppData\Local\Temp\UpdateCheckerSetup.exe


Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj go.

 

4) Zrób nowe logi z FRST.

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Źle trafiłeś, bo @Picasso nie ma teraz możliwości pomagania na Forum (https://www.fixitpc.pl/topic/20392-kolosalny-ba%C5%82agan/)

 

1) Odinstaluj:

"bi_uninstaller" = Bundled software uninstaller

"Mobogenie" = Mobogenie

"Optimizer Pro_is1" = Optimizer Pro v3.2

 

2) Użyj >Adw-cleaner (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).  

najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.

Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[s1].txt

 

3) Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Daj go.

 

4) Zrób nowe logi z FRST.

 

jessi

Witaj, właśnie czytałem chwilę po założeniu tematu o problemie @Picasso.

Co do problemów, usunąłem wskazane programy. Zrobiłem jeszcze pełne skanowanie dysku Kasperskym. Dodatkowo sprawdziłem DNS za pomocą narzędzia AviraDNSRepair. Wszystko ok. Postępowałem dalej wg wskazówek. Załączam log z FRST.

Odnośnik do komentarza

Witaj, właśnie czytałem chwilę po założeniu tematu o problemie @Picasso.

Co do problemów, usunąłem wskazane programy. Zrobiłem jeszcze pełne skanowanie dysku Kasperskym. Dodatkowo sprawdziłem DNS za pomocą narzędzia AviraDNSRepair. Wszystko ok. Postępowałem dalej wg wskazówek. Załączam log z FRST.

Grzebię jeszcze w ustawieniach Kaspersky'ego. Jest taki składnik aplikacji jak monitor sieci. Są tam kolumny proces, protokół, adres zdalny, czas trwania, liczba bajtów odeb./wysł. W tabeli wyszczególnione są procesy: explorer (1 połączenie), opera (1 połączenie), thunderbird (mam otwartą pocztę - 8 połączeń), google-search.exe (30 połączeń, ale się waha). Nie mam otwartej strony google. Czy to normalne??? Adresy zdalne są różne. Czy możliwe jest, że coś bliżej niezidentyfikowanego wysyła masowo zapytania do google przez mój komputer i przez to blokują mi się połączenia ssl na wszystkie usługi google? Dzięki za dotychczasową pomoc.

 

Dodatkowo, znalazłem info:

Ports:

 

0 - 1023 = This ports are used by "Services"

1024 - 49151 = This ports are used by "Network" ect Your Internet Browser and E-Mail clients.

49152 - 65535 = This ports are used by private users they are rarly used so this may indicate that you are infected with something.

 

Na podstawie monitora sieci stwierdzam, że wszystkie otwarte porty dla google-search, thunderbirda, opery, aplikacji map.exe (co to?), aplikacji microsoft wwa host (co to) są z 3 przedziału.

Trochę mnie to niepokoi.....

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...