Skocz do zawartości

Zawieszanie się komputera


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od kilku tygodni komputer zawiesza się przy starcie, najczęściej w trakcie ładowania pulpitu, czasami podczas i przed uruchamianiem windowsa. Dzieje się tak kilka razy (4-5) pod rząd, dopiero za któryś razem poprawnie się załącza. Zawiesza się mniej więcej raz na 4 próby włączenia.
Przed wygenerowaniem logów chciałem usunać Deamon Tools, ale o dziwo nie znalazłem go w program files, jakiś miesiac temu z niego korzystałem i przekonany byłem, że na dysku jest. Sterownik SPTD nie został wykryty.

Pozdrawiam Franciszek

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

OTL.Txt

gmer.txt

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W systemie działa adware. Przeprowadź następujące działania:

 

1. Przez Panel sterowania odinstaluj adware: AVG Security Toolbar, BitGuard, Dealply (2 wystąpienia), Delta Chrome Toolbar, Delta toolbar, pdfforge Toolbar v7.0, vShare.tv plugin 1.3, WebConnect 3.0.0. Pozbądź się też zbędnego downlodera Akamai NetSession Interface, Akamai NetSession Interface Service.

 

2. Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.

 

3. Wyczyść Google Chrome:

  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Po uruchomieniu > usuń adresy tam otwierane, przestaw na "Otwórz stronę nowej karty"
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Wygląd i zaznacz "Pokaż przycisk strony startowej" > klik w Zmień i usuń adresy tam otwierane
  • Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > na liście ustaw Google jako domyślną, po tym skasuj z listy śmieci.
  • Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj AVG Secure Search, DealPly Shopping, Delta Toolbar, DealPly, WebConnect (części może nie być po ogólnych deinstalacjach)
  • Ustawienia > karta Historia > wyczyść
4. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

5. Uruchom TFC - Temp Cleaner.

 

6. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz log z AdwCleaner.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Wymagane drobne poprawki.

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://startsear.ch/?aff=1&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {3DA92660-0E6B-46C0-B0C1-D80CA9932DC3} URL = http://search.yahoo.com/search?fr=chr-greentree_ie&ei=utf-8&ilc=12&type=827316&p={searchTerms}
Toolbar: HKCU - No Name - {D40B90B4-D3B1-4D6B-A5D7-DC041C1B76C0} - No File
Task: {0BC94EAF-44AA-4965-BF9E-1ABC7667082E} - System32\Tasks\{F3DF40F8-2B34-4B4C-AE88-08A7CBFDB609} => D:\setup.exe
Task: {12BBC79B-FEDD-47E1-83F5-7B4FD482D84F} - System32\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv => C:\Windows\TEMP\{C934C34D-FE37-4F6C-9204-1F764EB10ACA}.exe
Task: {23280766-AF36-4BD1-B3AD-16364DC1F4E5} - System32\Tasks\{8C054A37-973E-499D-99E3-0E0DF6CAE5F0} => D:\setup.exe
Task: {256FA3B7-C74F-4700-8E4D-1DB46734552C} - \DealPlyUpdate No Task File
Task: {334A2CD7-BA08-4A9D-989A-0FA3F3019143} - \Dealply No Task File
Task: {6202835D-029C-482A-9393-3017D7DF57C9} - \EPUpdater No Task File
Task: {65A6F057-41E6-4103-8F87-45D98F5B23FF} - \BrowserDefendert No Task File
Task: {95E66985-6AB6-4A36-99DE-82A205E5A24F} - \DealPlyLiveUpdateTaskMachineCore No Task File
Task: {E3F35F79-8D03-4D9B-8196-E6009939AEA7} - \DealPlyLiveUpdateTaskMachineUA No Task File
Task: C:\Windows\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job => C:\Windows\TEMP\{C934C34D-FE37-4F6C-9204-1F764EB10ACA}.exe
HKCU\...\Run: [Akamai NetSession Interface] - "C:\Users\Tommy\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
HKCU\...\Run: [DAEMON Tools Lite] - "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
HKLM-x32\...\Run: [KiesHelper] - C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\KiesHelper.exe /s
R1 avgtp; C:\Windows\system32\drivers\avgtpx64.sys [46368 2013-10-01] (AVG Technologies)
S3 dgderdrv; System32\drivers\dgderdrv.sys [x]
C:\Windows\system32\drivers\avgtpx64.sys
C:\Windows\updcte.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefoxavg-secure-search.xml
C:\Users\Tommy\*.IDX
C:\Users\Tommy\CDBIDXL.DAT
C:\Users\Tommy\NETRKDB.DAT
C:\Users\Tommy\NECDB.DAT
C:\Users\Tommy\TDBIDXL.DAT
C:\Users\Tommy\AppData\Local\avgchrome
C:\Users\Tommy\AppData\Local\BIT756D.tmp

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Ponownie zresetuj cache wtyczek Google Chrome. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz.

 

3. Zrób nowy skan FRST (bez Addition). Dołącz plik fixlog.txt.

 

I wypowiedz się czy w systemie nadal są notowane jakieś problemy.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Wszystko wykonane. Możemy kończyć:

 

1. Ostatni fiks (omyłkowo nie załączyłam poprzednio). Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

S2 vToolbarUpdater17.0.12; C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\17.0.12\ToolbarUpdater.exe [x]

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

 

2. Przez SHIFT+DEL skasuj foldery:

 

C:\FRST

C:\Users\Tommy\Desktop\Stare dane programu Firefox

 

W AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie.

 

3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

4. Zaktualizuj wyliczone poniżej programy: KLIK.

 

==================== Installed Programs ======================

 

Adobe Flash Player 11 ActiveX (x32 Version: 11.8.800.94) ----> wtyczka dla IE

Adobe Flash Player 11 Plugin (x32 Version: 11.8.800.168) ----> wtyczka dla Firefox/Opera

Gadu-Gadu 7.7 (x32)

Java 7 Update 25 (x32 Version: 7.0.250)

Mozilla Firefox 23.0.1 (x86 pl) (x32 Version: 23.0.1)

 

A stare słabowite GG7 proponuję zastąpić przez alternatywny WTW: KLIK.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Ostatni fiks to tylko usunięcie martwych szczątków paska AVG. Czy on się wykonał? Jeśli tak, reszta instrukcji nadal aktualna. Co do BSOD: zadane akcje nie powinny mieć żadnego związku z jego wystąpieniem. Co robiłeś, gdy pojawił się BSOD? Skopiuj na Pulpit katalog C:\Windows\Minidump (o ile niepusty), spakuj do ZIP, shostuj gdzieś i podaj link.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Wszystkie punkty z poprzedniego postu wykonane oprócz jednego: czyszczenie folderów przywracania systemu.

Po usunięciu "wszystkich punktów przywracania" klikam OK i wyskakuje: could not create scheduled task for following reason: request is not supported (0x80070032).

Co do BSOD nie mam katalogu Windows\Minidump na C. Po BSOD zrobiłem reset; na wszelki wypadek zrobiłem zdjęcie. 
http://imageshack.us/f/706/4hnc.jpg/

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...