Skocz do zawartości

Windows explorer przestaje działać


misiekv3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Kilka dni temu wystąpił problem z laptopem: windows explorer podczas przeglądania folderów na dyskach przestaje działać. Pojawia się znane okno po czym wszystko się odświeża (info w okienku "trwa ponowne uruchamianie"). Nic więcej się nie dzieje (może jeszcze bardzo wolno działa, ale to raczej słaby procesor choć kto wie..)

 

Pelny skan malware wykrył 15 zagrożeń...

Wszystkie wykonane logi w załączniku.

 

Please, help.

 

Pozdrawiam

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

MBAM-log-2013-09-20 (13-57-59).txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows. To nie jest sprawa infekcji. Komentarze:

- Wyniki MBAM błahe, czyli resztówki adware (w tym w nieopróżnionym Koszu), wiadome cracki oraz fałszywy alarm na debugerze TuneUp (wynik Security.Hijack).

- W przeglądarkach owszem są śmieci adware, ale to nie ma żadnego związku z problemami zasadniczymi. W spoilerze instrukcje doczyszczenia chłamu. Ku przestrodze: takie śmieci m.in. pochodzą portalu dobreprogramy.pl ("Asystent pobierania" w bonusie aplikuje zestaw Delta Toolbar + "protector" ustawień Browser Defender / BitGuard).

 

 

 

1. Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.

 

2. Wyczyść Google Chrome:

  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Po uruchomieniu > usuń otwieranie Delta, przestaw na "Otwórz stronę nowej karty"
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Wygląd i zaznacz "Pokaż przycisk strony startowej" > klik w Zmień i wymaż Delta stamtąd
  • Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > na liście ustaw Google jako domyślną, po tym skasuj z listy Delta Search.
  • Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj Delta Toolbar, Iminent
  • Ustawienia > karta Historia > wyczyść
3. Uruchom TFC - Temp Cleaner.

 

4. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania. Przedstaw go.

 

 

 

 

 

Kilka dni temu wystąpił problem z laptopem: windows explorer podczas przeglądania folderów na dyskach przestaje działać.

Błąd w Dzienniku zdarzeń mówi, że problem tworzy firmowy ASUS WebStorage:

 

Error: (09/20/2013 10:15:55 AM) (Source: Application Error) (User: )

Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: Explorer.EXE, wersja: 6.1.7601.17567, sygnatura czasowa: 0x4d672ee4

Nazwa modułu powodującego błąd: ASUSWSShellExt64.dll, wersja: 1.1.0.27, sygnatura czasowa: 0x4c7f631d

Kod wyjątku: 0xc0000005

Przesunięcie błędu: 0x000000000000677a

Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x%9

Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xExplorer.EXE0

Ścieżka aplikacji powodującej błąd: Explorer.EXE1

Ścieżka modułu powodującego błąd: Explorer.EXE2

Identyfikator raportu: Explorer.EXE3

 

Błąd bardzo typowy dla komputerów ASUS. Z tym rozszerzeniem wirtualnego dysku ASUS jest coś nie tak, przede wszystkim na systemach x64. Mnóstwo tematów tego rodzaju na forum. Oprogramowanie nie jest Ci potrzebne. Odinstaluj je po prostu.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

AdwCleaner zrobił co należy, ale naruszył rejestrację paska Skype w IE oraz wywalił Google Update Helper (to bug). Google Update przeinstalujesz wraz z nową wersją przeglądarki, a bibliotekę Skype od razu przerejestruj. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CMD: C:\Windows\SysWOW64\regsvr32.exe /s "C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll"
Task: {EC29DEDE-9D96-48D1-B65A-A320C2B6BFAA} - System32\Tasks\BrowserProtect => Sc.exe start BrowserProtect

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt i go przedstaw.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...