Skocz do zawartości

Blue Screen (Windows 7 x64)


MegaTherion

Rekomendowane odpowiedzi

czesc,

 

Od pewnego czasu dostaje BSOD i nie mam wiedzy jak zweryfikować ich pochodzenie.

Informacje jakie wg. mnie mogą pomóc Wam to:

- wymiana dysku systemowego na ssd ocz3-vertex 3 120 GB (podobno mają problemy z elektroniką)

- w załączeniu screen BSOD

20130919_215211_1.jpg

System nie tworzy zrzutu pamięci minidump. Żadnego zrzutu nie generuje.

 

- logi windows

 

<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
 <System>
  <Provider Name="Service Control Manager" Guid="{555908d1-a6d7-4695-8e1e-26931d2012f4}" EventSourceName="Service Control Manager" />
  <EventID Qualifiers="49152">7023</EventID>
  <Version>0</Version>
  <Level>2</Level>
  <Task>0</Task>
  <Opcode>0</Opcode>
  <Keywords>0x8080000000000000</Keywords>
  <TimeCreated SystemTime="2013-09-19T19:54:47.529301000Z" />
  <EventRecordID>274620</EventRecordID>
  <Correlation />
  <Execution ProcessID="624" ThreadID="2004" />
  <Channel>System</Channel>
  <Computer>Top secret ;-)</Computer>
  <Security />
  </System>
 <EventData>
  <Data Name="param1">Wstępne ładowanie do pamięci</Data>
  <Data Name="param2">%%2</Data>
  </EventData>
  </Event>
log_system.jpg

 

GUID taki nie widzę czego dotyczy....sprawdzałem w Device manager i nie należny do sdd.

 

 

Proszę o porady co zweryfikować aby problem wyeliminować. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

System nie tworzy zrzutu pamięci minidump. Żadnego zrzutu nie generuje.

Rozumiem, że w konfiguracji "Zapisywanie informacji o debugowaniu" stosowna opcja jest czynna. Nasuwa się pytanie: jak masz skonfigurowaną pamięć wirtualną? Zrzuty pamięci mają określone wymogi: KLIK.

 

 

Na temat owego błędu w Dzienniku zdarzeń:

 

"The Wstępne ładowanie do pamięci service terminated with the following error:

The system cannot find the file specified"

 

Na forum ten błąd już był rozwiązywany: KLIK. Pomijając oczywisty brak pliku biblioteki, przyczyną może być obecność IObit. Nie masz przypadkiem zainstalowanego czegoś od IObit? Jeśli IObit tu nie gości, dodaj skan na parametry usługi, tzn. w SystemLook x64 wklej:

 

:reg
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SysMain /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management\PrefetchParameters
 
:filefind
sysmain.dll

 

 

GUID taki nie widzę czego dotyczy....sprawdzałem w Device manager i nie należny do sdd.

Szukasz nie w tym miejscu co należy, a przynależność GUID jest podana:

 


 

To jest identyfikacja dostawcy, który zapisuje błąd do dziennika. GUID {555908d1-a6d7-4695-8e1e-26931d2012f4} = Service Control Manager. Z rejestru eksport:

 

Windows Registry Editor Version 5.00

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WINEVT\Publishers\{555908d1-a6d7-4695-8e1e-26931d2012f4}]

@="Service Control Manager"

"ResourceFileName"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,\

00,6f,00,74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,\

5c,00,73,00,65,00,72,00,76,00,69,00,63,00,65,00,73,00,2e,00,65,00,78,00,65,\

00,00,00

"MessageFileName"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,\

6f,00,74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,\

00,73,00,65,00,72,00,76,00,69,00,63,00,65,00,73,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,\

00,00

"ParameterFileName"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,\

00,6f,00,74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,\

5c,00,6b,00,65,00,72,00,6e,00,65,00,6c,00,33,00,32,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,\

00,00,00

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WINEVT\Publishers\{555908d1-a6d7-4695-8e1e-26931d2012f4}\ChannelReferences]

"Count"=dword:00000001

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WINEVT\Publishers\{555908d1-a6d7-4695-8e1e-26931d2012f4}\ChannelReferences\0]

@="System"

"Id"=dword:00000008

"Flags"=dword:00000001

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Na wstępie bardz, bardzo dziękuję za odpowiedź na posta! Picasso na Ciebie widzę można liczyć.

Niczego co ma zwiazek z  IObit nie mam w systemie.

Trochę czasu minęło od napisania posta i zacząłem, sam starałem się rozwiązać problem. Zacząłem do upgrade firmaware dysku nie powodzeniem. Dysk SSD padł podczas operacji :( Wcześniejszy komunikat o błędzie z BSOD sugerował problem sprzętowy.

W tej chwili mam ten sam system sprzed miesiąca (lustrzana kopia zapasowa) na innym dysku SSD (starszy wolniejszy, innego producenta) i nie widzę problemów ze stabilnością. Brak BSOD.
Wcześniej miałem prawidłowo skonfigurowaną pamięć wirtualną.

Picasso nie za bardzo rozumiem o co chodzi z tym identyfikatorem dostawcy...mogę prosić o krótkie info ?

Dla pewności wykonałem  SystemLook x64

SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff
Log created at 23:17 on 04/10/2013 by "ComputerName"
Administrator - Elevation successful

========== reg ==========

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SysMain]
"Start"= 0x0000000002 (2)
"Description"="@%SystemRoot%\system32\sysmain.dll,-1001"
"DisplayName"="Wstępne ładowanie do pamięci"
"ErrorControl"= 0x0000000000 (0)
"ImagePath"="%systemroot%\system32\svchost.exe -k LocalSystemNetworkRestricted"
"Type"= 0x0000000020 (32)
"DependOnService"="rpcss fileinfo"
"ObjectName"="LocalSystem"
"RequiredPrivileges"="SeTcbPrivilege SeProfileSingleProcessPrivilege SeTakeOwnershipPrivilege SeDebugPrivilege SeIncreaseBasePriorityPrivilege"
"FailureActions"=80 51 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 03 00 00 00 14 00 00 00 01 00 00 00 60 ea 00 00 01 00 00 00 60 ea 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00  (REG_BINARY)

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SysMain\Parameters]
"ServiceDllUnloadOnStop"= 0x0000000001 (1)
"ServiceMain"="SysMtServiceMain"
"ServiceDll"="%systemroot%\system32\sysmain.dll"


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management\PrefetchParameters]
"BootId"= 0x0000000468 (1128)
"BaseTime"= 0x00176f6356 (393175894)
"EnableSuperfetch"= 0x0000000000 (0)
"EnablePrefetcher"= 0x0000000000 (0)
"EnableBootTrace"= 0x0000000000 (0)


========== filefind ==========

Searching for "sysmain.dll"
C:\Windows\System32\sysmain.dll	--a---- 1743360 bytes	[00:14 04/12/2011]	[04:27 20/11/2010] BF9CCC0BF39B418C8D0AE8B05CF95B7D
C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-s..mmaintenanceservice_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_9942e3f1f9e8597e\sysmain.dll	--a---- 1780736 bytes	[23:36 13/07/2009]	[01:41 14/07/2009] 3C1284516A62078FB68F768DE4F1A7BE
C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-s..mmaintenanceservice_31bf3856ad364e35_6.1.7601.17514_none_9b73f7b9f6d6dd18\sysmain.dll	--a---- 1743360 bytes	[00:14 04/12/2011]	[04:27 20/11/2010] BF9CCC0BF39B418C8D0AE8B05CF95B7D

-= EOF =-
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Niestety BSOD powróciły. Mam tylko MiniDump'a

http://hostuje.net/file.php?id=98713e1800f8b8cf69f3c9a68659d29c

http://www.filedropper.com/mindump

 

==================================================
Nazwa pliku : NETIO.SYS
Adres w stosie : NETIO.SYS+106fd
Od adresu : fffff880`01726000
Do adresu : fffff880`01786000
Rozmiar : 0x00060000
Stempel czasowy : 0x5034f6a0
Data : 2012-08-22 17:11:28
Nazwa produktu : Microsoft® Windows® Operating System
Opis pliku : Network I/O Subsystem
Wersja pliku : 6.1.7601.17939 (win7sp1_gdr.120822-0331)
Firma : Microsoft Corporation
Pełna ścieżka : C:\Windows\system32\drivers\NETIO.SYS
==================================================

 

 

==================================================
Nazwa pliku : ntoskrnl.exe
Adres w stosie : ntoskrnl.exe+f20c4
Od adresu : fffff800`03865000
Do adresu : fffff800`03e4b000
Rozmiar : 0x005e6000
Stempel czasowy : 0x51fb06cd
Data : 2013-08-02 03:09:33
Nazwa produktu : Microsoft® Windows® Operating System
Opis pliku : NT Kernel & System
Wersja pliku : 6.1.7601.18229 (win7sp1_gdr.130801-1533)
Firma : Microsoft Corporation
Pełna ścieżka : C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
==================================================

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...