Skocz do zawartości

Weelsof


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Komputer został zainfekowany ponownie weelsof'em. Blokada kompa nawet w trybie awaryjnym. Jedyny tryb to z wierszem poleceń

Wykonałem skany OTL'em. Próbowałem zrobić skan Gmer'em, ale miałem problemy z nim. Raz wieszał całkowicie kompa, raz po wielu godzinach skanowania zakończył proces, ale nie dało się wyciągnąć log'a poprzez procedurę kopiuj i CTRL+V.

Bardzo proszę o pomoc.

 

edit:

Wpisany błędnie tryb (zamiast wiersza poleceń była obsługa sieci)

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Prócz infekcji notuję tu też dziwną sprawę, czyli atrybut H (ukryty) na plikach różnych sterowników i linii komend cmd.exe. Nie wygląda to normalnie i będę ściągać atrybuty. Również usunę szczątki aplikacji (np. Firefox nie jest zainstalowany, a widać jego obiekty).

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Files
C:\Documents and Settings\Feliks\Dane aplikacji\AltShell.dat
C:\Documents and Settings\Feliks\Dane aplikacji\AltShell.ini
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\AVAST Software
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\AVG2012
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\BitDefender
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Common Files
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\MFAData
C:\Documents and Settings\Feliks\Dane aplikacji\chrtmp
C:\Documents and Settings\Feliks\Dane aplikacji\aaa
C:\Documents and Settings\Feliks\Dane aplikacji\dclogs
C:\Documents and Settings\Feliks\Dane aplikacji\Security
C:\Documents and Settings\Feliks\Dane aplikacji\Mozilla
C:\Program Files\mozilla firefox
netsh firewall reset /C
attrib -h C:\WINDOWS\system32\*.* /C
attrib -h C:\WINDOWS\system32\drivers\*.* /C
 
:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Shell"=-
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Mozilla]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Mozilla]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\mozilla.org]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MozillaPlugins]
 
:OTL
O3 - HKU\S-1-5-21-2025429265-2111687655-1957994488-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {0D704FAD-66E9-4F0A-BFED-4F665770DDB3} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2025429265-2111687655-1957994488-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found.
O6 - HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoCDBurning = 0
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDrives = 0
O7 - HKU\.DEFAULT\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-18\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-20\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-21-2025429265-2111687655-1957994488-1003\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O7 - HKU\S-1-5-21-2025429265-2111687655-1957994488-1003\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDrives = 0
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab (Reg Error: Key error.)
O20 - Winlogon\Notify\WgaLogon: DllName - (Reg Error: Value error.) - Reg Error: Value error. File not found
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart systemu. Blokada zniknie, opuść Tryb awaryjny. W katalogu F:\_OTL powstanie log z wynikami usuwania.

 

2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1. Jest problem z uruchomieniem GMER, to zamiennie sprawdź co widzi Kaspersky TDSSKiller. Jeśli coś wykryje, nic nie usuwaj, ustaw Skip i zaprezentuj raport narzędzia. Jeśli nic nie wykryje, raport zbędny.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Wszystko zostało wykonane. Kolejne akcje:

 

1. W OTL uruchom Sprzątanie.

 

2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

3. Zrób pełne skanowanie za pomocą Malwarebytes Anti-Malware. Jeżeli coś zostanie wykryte, przedstaw raport.

 

 

 

.

Edytowane przez picasso
2.07.2013 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...