Skocz do zawartości

Ukash problem z trybem awaryjnym


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Coś mi się tu jednak nie zgadza, to wg mnie niemożliwe, że dwa tryby (normalny + awaryjny z obsługą sieci) akceptują hasło tylko trzeci nie (tryb awaryjny z obsługą wiersza polecenia) na tym samym koncie. Co to za konto pytam ponownie: wbudowany Administrator czy konto użytkownika?

 

Skoro nie możesz się zalogować na właściwe zainfekowane konto, to zrób log z OTLPE.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Tu są też ślady starszego niezbyt dobrze usunięto wariantu infekcji "policyjnej".

 

1. Z poziomu OTLPE uruchom OTL i w sekcji Custom Scans/Fixes wklej:

 

:Reg
[HKEY_USERS\dwaliszk_ON_C\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Shell"=-
[-HKEY_USERS\dwaliszk_ON_C\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2]
 
:Files
C:\Documents and Settings\dwaliszk\Dane aplikacji\skype.dat
C:\Documents and Settings\dwaliszk\Dane aplikacji\skype.ini
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\lsass.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\dsgsdgdsgdsgw.js
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\dsgsdgdsgdsgw.pad
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Run Fix. W katalogu C:\_OTL powstanie log z usuwania.

 

2. System zostanie odblokowany. Loguj się w Trybie normalnym na właściwe konto i zrób logi ze standardowego OTL z opcji Skanuj. Ma powstać także plik Extras, odsyłam do konfiguracji: KLIK. Dołącz log z usuwania OTL utworzony w punkcie 1.

 

 

 

.

Edytowane przez picasso
24.05.2013 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...