cristhug Opublikowano 15 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Witam,proszę Was o pomoc.Mianowicię mam problem z wirusem o nazwie Trojan.dynamer!dtc sam niestety nie daje rady go usunąć.Reinstalacja sytemu jak i spyhunter nie usuwają go.Włączam skanowanie spyhunter,program go znajduje i "usuwa",tylko jest problem bo wirus ciągle się pojawia tylko w innym miejscu (robiłem "usuwanie" ze 6 razy i nigdy się nie powtórzyły miejsca,dla przykładu wkleję 3 skriny).Z góry bardzo dziękuje za pomoc.A i w tych sprawach jestem zielony więc prosił bym o jak najprostrze tłumaczenie co zrobić Nie wiem czy można wklejać linki na inne fora więc wklejam jaką otrzymałem radę; Po1 wywalic te badziewie (SpyHunter - to skaner watpliwej reputacji , naciagacz), Po2 sciagnac i zainstalowac MBAM z tej strony - [http://www.malwarebytes.org/] (nacisnac Free Download), po zainstalowaniu tego programu wejsc w zakladke Settings i przestawic jezyk na Polski (nie pamietam czy przy instalowaniu tego nie mozna wykonac) nastepnie pobrac Aktualizacje i wykonac najpierw Szybki skan a pozniej Pelny skan partycji C (bo obstawiam ze tam masz system zainstalowany)i jak program cos znajdzie to usunac. MBAM nie wchodzi w konflikt z zadnym AV bo wersja Free nie ma rezydenta.Jeszcze jedna uwaga, nie sciagaj czasami aplikacji o nazwie ComboFix bo po sieci krazy juz zarazona kopia tego programu Sality (ciezki wirus polimorficzny) i mozna sciagnac ComboFix ale ze strony TYLKO producenta ale linku nie podam bo nie ma tutaj podstaw aby az takie narzedzie uzywac. Co o tym myślicie?,zastosować się do tego?. OTL.TxtPobieranie informacji ... Extras.TxtPobieranie informacji ... gmer.txtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza