Skocz do zawartości

Wolne działanie komputera


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na komputerze prawdopodobnie pojawil sie KwinzySrch (logi)

i to on powoduje wolne dzialanie komputera ...

zalaczone logi powstaly po powtornym uruchomieniu

OTL (zgodnie z zasadami).

wpierw uruchomiono AdwCleaner i zastosowano w nim

opcje delete (logi w zalacznikach). nastepnie uruchomiono OTL i zastosowano

'sprzataj' - efektem bylo skasowanie logow i OTL-a.

Zalaczone logi OTL-a powstaly po ponownym sciagnieciu OTL

i zeskanowaniu.

 

pzdr. pluski

AdwCleanerS1.txt

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

:OTL
SRV - File not found [Auto | Stopped] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\KwinzySrch\kwinzy127.exe C:\Program Files\KwinzySrch\kwinzy.dll Service -- (KwinzySrch Service)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- System32\Drivers\VcommMgr.sys -- (VcommMgr)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\VComm.sys -- (VComm)
DRV - File not found [Kernel | Boot | Stopped] -- System32\Drivers\BTHidMgr.sys -- (BTHidMgr)
DRV - File not found [Kernel | Boot | Stopped] -- System32\Drivers\vbtenum.sys -- (BTHidEnum)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- System32\Drivers\btcusb.sys -- (Btcsrusb)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\btnetdrv.sys -- (BT)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\BlueletSCOAudio.sys -- (BlueletSCOAudio)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\blueletaudio.sys -- (BlueletAudio)
DRV - File not found [File_System | On_Demand | Stopped] -- C:\Program Files\Anti Trojan Elite\ATEPMon.sys -- (ATE_PROCMON)
IE - HKLM\..\SearchScopes\{56256A51-B582-467e-B8D4-7786EDA79AE0}: "URL" = "http://search.mywebsearch.com/mywebsearch/GGmain.jhtml?id=ZRxdm427YYPL&ptb=Q32H.ZZD2vy7mgS2ImVVgg&psa=&ind=2010111205&ptnrS=ZRxdm427YYPL&si=&st=sb&n=77cfdce5&searchfor={searchTerms}"
IE - HKU\S-1-5-21-436374069-1659004503-839522115-1003\..\SearchScopes\{56256A51-B582-467e-B8D4-7786EDA79AE0}: "URL" = "http://search.mywebsearch.com/mywebsearch/GGmain.jhtml?id=ZRxdm427YYPL&ptb=Q32H.ZZD2vy7mgS2ImVVgg&psa=&ind=2010111205&ptnrS=ZRxdm427YYPL&si=&st=sb&n=77cfdce5&searchfor={searchTerms}"
IE - HKU\S-1-5-21-436374069-1659004503-839522115-1003\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2405280"
O2 - BHO: (VDownloader Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (VDownloader Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll File not found
O3 - HKU\S-1-5-21-436374069-1659004503-839522115-1003\..\Toolbar\ShellBrowser: (VDownloader Toolbar) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-436374069-1659004503-839522115-1003..\Run: [cdoosoft] C:\WINDOWS\system32\olhrwef.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-436374069-1659004503-839522115-1003..\Run: [spybotSD TeaTimer] C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe File not found

:Files
C:\WINDOWS\tasks\rpc.job
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\KwinzySrch

:Commands
[emptytemp]


Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.



Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

2. Uruchom AdwCleaner z opcji Usuń.

3. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)
Odnośnik do komentarza

1. Twój log wskazuje, że masz uszkodzone Zmienne środowiskowe, masa wpisów ma status "not found", co nie jest możliwe (nie zalogowałbyś się do Windows):

 

O18 - Protocol\Filter\application/octet-stream {1E66F26B-79EE-11D2-8710-00C04F79ED0D} - mscoree.dll File not found

O18 - Protocol\Filter\application/x-complus {1E66F26B-79EE-11D2-8710-00C04F79ED0D} - mscoree.dll File not found

O18 - Protocol\Filter\application/x-msdownload {1E66F26B-79EE-11D2-8710-00C04F79ED0D} - mscoree.dll File not found

O20 - HKLM Winlogon: Shell - (Explorer.exe) - File not found

O20 - HKLM Winlogon: UIHost - (logonui.exe) - File not found

O20 - HKLM Winlogon: VMApplet - (Control_RunDLL "sysdm.cpl") - File not found

O20 - Winlogon\Notify\crypt32chain: DllName - (crypt32.dll) - File not found

O20 - Winlogon\Notify\cryptnet: DllName - (cryptnet.dll) - File not found

O20 - Winlogon\Notify\cscdll: DllName - (cscdll.dll) - File not found

O20 - Winlogon\Notify\ScCertProp: DllName - (wlnotify.dll) - File not found

O20 - Winlogon\Notify\Schedule: DllName - (wlnotify.dll) - File not found

O20 - Winlogon\Notify\sclgntfy: DllName - (sclgntfy.dll) - File not found

O20 - Winlogon\Notify\SensLogn: DllName - (WlNotify.dll) - File not found

O20 - Winlogon\Notify\termsrv: DllName - (wlnotify.dll) - File not found

O20 - Winlogon\Notify\WgaLogon: DllName - (WgaLogon.dll) - File not found

O20 - Winlogon\Notify\wlballoon: DllName - (wlnotify.dll) - File not found

O28 - HKLM ShellExecuteHooks: {AEB6717E-7E19-11d0-97EE-00C04FD91972} - shell32.dll File not found

O29 - HKLM SecurityProviders - (msapsspc.dll) - File not found

O29 - HKLM SecurityProviders - (schannel.dll) - File not found

O29 - HKLM SecurityProviders - (digest.dll) - File not found

O29 - HKLM SecurityProviders - (msnsspc.dll) - File not found

 

Panel sterowania > Wydajność i konserwacja > System > Zaawansowane > Zmienne środowiskowe > w sekcji Zmienne systemu sprawdź czy widnieje zmienna Path równa:

 

%SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\System32\Wbem

 

Jeśli jest, ale ma inny ciąg, zedytuj. Jeśli w ogóle jej nie ma, opcją Nowa... utwórz.

 

2. Inne drobne poprawki i usunięcie szczątków aplikacji. Odinstaluj szczątki po Symantec i archaiczny skaner: LiveReg (Symantec Corporation), LiveUpdate 1.6 (Symantec Corporation), Skaner on-line mks_vir. Następnie uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List]
"C:\WINDOWS\Temp\~os2.tmp\ossproxy.exe"=-
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Code Store Database\Distribution Units\Microsoft XML Parser for Java]
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2]
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
[-HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
[-HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
 
:OTL
FF - HKCU\Software\MozillaPlugins\@adobe.com/FlashPlayer: C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\NPSWF32.dll File not found
O4 - HKLM..\Run: [Anti Trojan Elite] C:\Program Files\Anti Trojan Elite\TJEnder.exe :NO File not found
O4 - HKLM..\Run: [NWEReboot]  File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-436374069-1659004503-839522115-1003..\Run: [iGoD] "C:\Documents and Settings\Małgorzata\Moje dokumenty\Pobieranie\iGoDr0654.exe" /tray File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-436374069-1659004503-839522115-1003..\Run: [updateMgr] "C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe" AcRdB7_0_9 -reboot 1 File not found
O15 - HKU\S-1-5-21-436374069-1659004503-839522115-1003\..Trusted Domains: com.pl ([mks] http in Zaufane witryny)
O16 - DPF: {68282C51-9459-467B-95BF-3C0E89627E55} "http://www.mks.com.pl/skaner/SkanerOnline.cab" (MksSkanerOnline Class)
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} "http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_31-windows-i586.cab" (Reg Error: Value error.)
 
:Files
C:\Program Files\Mozilla Firefox\extensions\{52EF0988-5232-4465-86E7-6434B5891030}
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Winferno
C:\Documents and Settings\Małgorzata\Dane aplikacji\Simply Super Software
C:\WINDOWS\tasks\PCConfidential.job

 

Klik w Wykonaj skrypt.

 

3. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (bez Extras).

 

 

.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Wszystkie zadania poprawnie wykonane. Wpisy uprzednio widzialne jako "not found" nie są już takimi (zanik odczytów). Możemy kończyć:
 
1. Porządki po narzędziach: przez SHIFT+DEL skasuj z Pulpitu folder Stare dane programu Firefox, w AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie.

2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

3. Porównaj co wymaga aktualizacji (od ostatnich dostarczonych raporów upłynęło już zbyt dużo czasu): KLIK.


 
.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...