Skocz do zawartości
14 stycznia 2020 - Koniec wsparcia Microsoftu dla Windows 7 ×

Spowolnienie pracy komputera


Bohater123

Rekomendowane odpowiedzi

witam po paru miesiącach :)

 

mój problem przedstawia się następująco - korzystam aktualnie z Opery 12.01, laptop ostatnimi czasy(kilka tygodni) znacznie spowolnił swoją prace, nie raz potrafi się mocno ścinac i lagować.

 

przy uruchamianiu laptopa czasami (ok. 20% przypadków) nie pokazuje się obraz, dopiero zresetowanie laptopa i ponowne go uruchomienie likwiduje kłopot.

 

więc dlatego przesyłam loga, żeby móc się upewnić czego to może być przyczyna.

 

przepraszam za brak loga extras.

OTL.TxtPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

To nie jest pełny raport OTL, brakuje pliku Extras (opcja "Rejestr - skan dodatkowy" nie została ustawiona na "Użyj filtrowania"). Uzupełnij. Póki co, nie widzę tu infekcji i tylko minimalne szczątki wyszukiwarek adware usuń (instrukcja w spoilerze):

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

Temat na razie przesuwam do działu Windows, ale:

 

  Cytat
przy uruchamianiu laptopa czasami (ok. 20% przypadków) nie pokazuje się obraz, dopiero zresetowanie laptopa i ponowne go uruchomienie likwiduje kłopot.

 

... może to być problem sprzętowy.

 

  Cytat
laptop ostatnimi czasy(kilka tygodni) znacznie spowolnił swoją prace, nie raz potrafi się mocno ścinac i lagować.

 

Pod tym kątem:

 

1. Wyłącz zbędne wpisy ze startu. Uruchom Autoruns i w karcie Logon odznacz:

 

O4:64bit: - HKLM..\Run: [Toshiba Registration] C:\Program Files\TOSHIBA\Registration\ToshibaReminder.exe (Toshiba Europe GmbH)

O4 - HKLM..\Run: [PMBVolumeWatcher] C:\Program Files (x86)\Sony\PMB\PMBVolumeWatcher.exe (Sony Corporation)

O4 - HKU\S-1-5-21-1671051526-3310137868-3446376999-1000..\Run: [cacaoweb] C:\Users\testserwis\AppData\Roaming\cacaoweb\cacaoweb.exe ()

O4 - HKU\S-1-5-21-1671051526-3310137868-3446376999-1000..\Run: [Facebook Update] C:\Users\testserwis\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe (Facebook Inc.)

O4 - HKU\S-1-5-21-1671051526-3310137868-3446376999-1000..\Run: [Gadu-Gadu 10] C:\Program Files (x86)\Gadu-Gadu 10\gg.exe (GG Network S.A.)

O4 - HKU\S-1-5-21-1671051526-3310137868-3446376999-1000..\Run: [TOSHIBA Online Product Information] C:\Program Files (x86)\TOSHIBA\Toshiba Online Product Information\topi.exe (TOSHIBA)

O4 - Startup: C:\Users\testserwis\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Facebook Messenger.lnk = C:\Users\testserwis\AppData\Local\Facebook\Messenger\2.1.4651.0\FacebookMessenger.exe (Facebook)

 

Pomijam tu na razie różne wpisy aplikacji Toshiba.

 

2. Sprawdź czy problemu nie tworzy McAfee. Dodatkowo, odinstaluj McAfee Security Scan, to jest inny obiekt, sponsor wprowadzony w system przez nieuważną instalację paczek Adobe Flash i podobnych.

 

3. Używasz też ciężkiego Gadu-Gadu 10. Sugeruję rozpatrzyć alternatywę: WTW, Kadu, Miranda, AQQ. Opisy: KLIK.

 

4. Windows nieaktualizowany. Brakuje pakietu SP1. Uzupełnij z Windows Update wszystko.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...