Skocz do zawartości

Your computer is blocked


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tu nowy, mam problem z wirusem a jestem kompletnym amatorem komputerowym. Po

wlaczeniu systemu wyswietla sie ekran warning information message, your computer is blocked i wymaga zaplaty 300 dolarów za odblokowanie. Nie działa żaden tryb awaryjny, ładują się pliki po czym komputer się restartuje. Przy próbie właczania trybu awaryjnego łáduje sie lista po czym komputer sie restartuje. po włączeniu normalnym ciągle widnieje tylko ten sma ekran z informacja o blokadzie, nic nie jestem w stanie na nim wykonac. Kompletnie nie wiem co robić. Próbowałem "naprawic" system z płytki windows nie formatowalem poniewaz mam na nim wazne zdjecia i pliki. Zauważyłem że są tu fachowcy dlatego pisze, nie dysponuje obecnie drugim komputerem a pisze z tel. Korzystam z windows xp, stary laptopów asus, z góry dziękuje za pomoc, Korba

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Skoro Tryb awaryjny nieosiągalny, to niestety jest potrzebny wgląd do systemu z poziomu środowiska zewnętrznego. Na innym komputerze przygotuj płytę OTLPE i zastartuj z niej na chory komputer w celu zrobienia raportów. Mówisz "nie dysponuje obecnie drugim komputerem": jakiś kolega może udostępni komputer do operacji przygotowania płyty?

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

W miedzyczasie, pow ielu probach udało sie otworzyc menadzera zadan a nawet "moj komputer", wszsytkie pliki sa oczywisice poblokowane, czy do czasu kiedy nie dysponuje drugim komputerem- ten jest poblokowany, firmowy- jestem w stanie cos z tym zrobic przy pomocy tego co udało mi sie otworzyc? Picasso-dziekuje za odpowiedz, postaram sie to zrobic jak njaszybciej

Odnośnik do komentarza