Skocz do zawartości

Kochani pomóżcie SALITY


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że temat wałkowany, wiem że są porady, ale u mnie ciągle jest coś nie tak. Jestem kompletnie zielona, a musze to jakoś naprawić dziś , więc mam mało czasu:(

Komp od jakiegoś czasu zaczął się chrzanić, zainstalowałam avg internet security 2012 podczas skanowania wyszukał maaasę wirów między innymi sality. Przy końcu skanowania avg zaczął fiksować, nie uruchamiał się panel główny, a zaraz poszło wszystko tzn, menadżer zadań, rejestr, przeglądarki ( działa tylko explorer ale cały czas się wiesza), nie mogę nic pobrać, nic zainstalować, przenoszone pliki z pendriva też nie działają ( brak reakcji), brak trybu awaryjnego...Cóż ja mogę zrobić, komp jest mojego męża, ma tu masę ważnych rzeczy, format nie robiony sto lat, więc uzbierało się tego. A wszystko moja wina, bo głupia baba chciała sobie filmy od kogoś zrzucić i zrzuciłam pendrivem razem z tym syfem. Pomóżcie mi to zrobić o ile się uda. Udało mi sie uruchomić usbfixa wkleję to co zrobił. salitykiller uruchamia się na chwilę i gaśnie mimo zmienionej rozdzielczości. Ręce opadają, Zależy mi na naprawie bo mąż używa tego kompa do nauki, ma tu wszystkie materiały...ehhh ale nabroiłam, masakra. Dołączam plik usbfix. Pomóżcie mi...

 

Właśnie pobieram otl na innym kompie, spróbuje go zainstalować na zainfekowanym laptopie mam nadzieję że jak zmienię rozszerzenie to się zainstaluje ( bo nic nie mogę instalować :( )

Ściągnęłam teraz rmsality i przeskanowałam nim kompa, teraz restartuje zobaczymy co to da. Ściągnęłam też dr. Weba, ale nie moge go odpalić na kompie pomimo zmiany rozszerzenia na com. Jest jakaś możliwość żeby odpalił?

UsbFix.txt

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.