Skocz do zawartości

Powolny komp i przeglądarka, problem z explorer.exe


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od kilku tygodni mam problemz działaniem szybkim przegladarki, próbowałem juz dziesiątek narzędzi ale jestem zbytnim laikiem by jakieś logi poprawnie samodzielnie przejrzeć. Już uzyłem combofixa, cccleanera (tam jakieś ukryte prosesy poblokowałem) przeskanowałem kilkoma programami kompa, Malwarbytes Anty-malware wykrywa jakieś niebezpieczne połaczenia przychodzące i wychodzące które blokuje, ... więc jakie logi były potrzebe do zdefiniowania gdzie leży problem?

Tu dzisiejszy log z combofixa

 

http://wklej.org/id/823486/

 

tu z OTL:

 

http://wklej.org/id/823497/

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Na temat używania ComboFix: KLIK. Uruchomiłeś go zupełnie niepotrzebnie, tylko wymęczyłeś Windows. Zestaw logów niepełny: brakuje pliku OTL Extras (opcja "Rejestr - skan dodatkowy" nie została ustawiona na "Użyj filtrowania") oraz obowiązkowego GMER.

 

 

problem z explorer.exe

 

Jeśli rzecz o problemach z Windows Explorer, to pierwszy podejrzany to kodeki. Jest tu zainstalowany dziwaczny "Mega Codec Pack". Ponadto, widzę jakąś podejrzaną integrację z powłoką i dziwny moduł w procesach:

 

========== Modules (No Company Name) ==========

 

MOD - [2012-08-14 00:12:46 | 001,557,504 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Windows Codecs\Data\hdAA_module.dat

 

[2012-08-14 00:05:27 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Windows Codecs

[2012-08-14 00:05:14 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files\Mega Codec Pack

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\shelliconoverlayidentifiers\Windows Codecs]

@="{1EC23CFF-4C58-458f-924C-8519AEF61B32}"

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{1EC23CFF-4C58-458f-924C-8519AEF61B32}]