Skocz do zawartości

Chłodzenie komputera Pomoc


hash6687

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry mam taki problem. Kupiłem nowy komputer działa spoko lecz bardzo się grzeje o dziwo nie grzeje się tak bardzo jak na dworze jest ponizej 25C 20C jeżeli jest powyżej 30C to górna klapa i tylko górna ( obudowa ) jest bardzo ciepła lecz gorąca, a jak napisałem wcześniej jak jest poniżej 25C to górna obudowa jest tylko lekko ciepła nic strasznego.

 

Postanowiłem kupić wentylatorki

Moje pytania brzmia co wy na to?? Jakie wentylatorki kupić ??

Nie znam się na tym ale troszkę czytałem.

 

Dostepne sklepy mam Komputronik albo Proline proszę jeżeli ktoś ma ochote podać mi 2 wentylatorki dla mojego komputera w tych sklepach żeby cena 2 wentylatorków nie przekroczyła 30 zł

 

wymiary ?? Własnie tutaj jest problem mam zmierzyć rozmiar w obudowie czego ?? Lini miedzy srubka a srubka czy na skos bo w google jest dużo tego.

 

jezeli na linie to wychodzi równe 7 cm

Jezeli na skos to wychodzi koło 10 cm

 

Od razu mówie że chce 2 wentylatory 1 z tyłu drugi z boku

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
jezeli na linie to wychodzi równe 7 cm
guzik prawda, ale wentyl bedzie 80-tka czyli 80x80 mm

 

Dzień dobry mam taki problem. Kupiłem nowy komputer działa spoko lecz bardzo się grzeje o dziwo nie grzeje się tak bardzo jak na dworze jest ponizej 25C 20C jeżeli jest powyżej 30C to górna klapa i tylko górna ( obudowa ) jest bardzo ciepła lecz gorąca, a jak napisałem wcześniej jak jest poniżej 25C to górna obudowa jest tylko lekko ciepła nic strasznego.

:D kupiles komputer z rejonu morza polnocnego wiec wentylatorki tez musza byc odpowiednie

 

Od razu mówie że chce 2 wentylatory 1 z tyłu drugi z boku
to zrozumiale. Jak grzeje sie gora w obudowie komputera o scisle tajnych parametrach technicznych. Obudowa ze stopu niklu i molibdenu marnie przewodzi promieniowanie kosmiczne i klopoty jak w banku.