Skocz do zawartości

Max17b

Użytkownicy
  • Postów

    118
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

8 343 wyświetleń profilu
  1. Witam. Kupiłem niedawno dysk Kingston 512GB DualPortable. Mam kilka pytań dotyczących kwestii technicznych. 1. Jakie są dopuszczalne temperatury pracy dla dysku? W programie Kingston SSD Manager temperatura dysku wyświetlana była w kolorze żółtym i wynosiła 35 stopni Celsjusza. 2. Czy dysk zewnętrzny SSD Kingston Dual Portable 512GB (SKU: 15623833) jest odporny na upadki i jakie normy wytrzymałości mechanicznej spełnia? Korzystam z dysków przenośnych w terenie podczas przegrywania danych i zdarza się, że wypada mi taki przenośny dysk z kieszeni (dokładnie ten sam model Kingston 512GB DualPortable). Czy w takim przypadku dysk może być uszkodzony? Wszystkie wartości są barwy zielonej 100% w programie Kingston SSD Manager, nie ma żadnych ostrzeżeń czy błędów. Proszę o pomoc.
  2. Zrobiłem Uruchamianie narzędzia DISM i potem Uruchom narzędzie sprawdzania plików systemowych. Wszystko przebiegło bez najmniejszych problemów, funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie znalazła naruszeń integralności. Wyczyściłem dysk za pomocą Oczyszczanie dysku Windows i defragmentowałem dysk. Nic nie pomogło. Wiem, że istnieje możliwość zresetowania usługi Windows Update, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Narzędzie do rozwiązywania problemów nie działa — też próbowałem w taki sposób. Nie wiem, czy to może mieć znaczenie w przypadku tego problemu, ale w Podglądzie zdarzeń systemu Windows znalazłem następujący błąd: System Windows nie może zwolnić pliku rejestru. Pamięć używana przez ten rejestr nie została zwolniona. Częstą przyczyną problemu są usługi uruchamiane z konta użytkownika. Spróbuj skonfigurować te usługi tak, aby były uruchamiane z konta LocalService lub NetworkService. SZCZEGÓŁY - Odmowa dostępu, źródło User Profile Service.
  3. Chciałbym odświeżyć temat. Tak jak pisałem wcześniej, w poprzednim przypadku pomogło zainstalowanie wersji naprawy. Dzisiaj ukazała się nowa aktualizacja November 11, 2025—KB5068861 i nowy problem. Tak samo jak wcześniej aktualizacja się pobiera i instaluje w 100% i zaraz po tym, jak powinien się wyświetlić przycisk uruchom ponownie, wyświetla się informacja Błąd instalacji — 0x80070306.
  4. Super. Dzięki za informacje. Obczaję jeszcze w razie czego ten sklep. Jak już zauważyłeś, piszemy z resztą na Discord. Coś się wymyśli, w razie pytań dam znać. Jakby co temat do zamknięcia.
  5. Dzięki za odpowiedź. Sprawdzałem w sklepie Proline i nie ma tam wszystkich podzespołów, jakich szukam. Dotyczy to na przykład dysku SSD, karty dźwiękowej czy karty graficznej. A gdzie Ty składasz komputer? Sam się tym zajmujesz? Dzięki za link do forum.
  6. Witam. No więc kupuje w niedalekiej przyszłości komputer. Chciałbym, aby wszystkim zajął się sklep (złożeniem, instalacją, aktualizacja BIOS itd.). Myślę nad zakupem w Morele lub X-Kom. Zestaw wygląda tak: https://www.morele.net/inventory/info/bf2ffdc7/ Jeżeli chodzi o kartę, to myślę nad RTX 4090 lub RTX 5090. Chciałbym, aby ten nowy komputer starczył na lata. Budżet 18-20 tysięcy. Proszę o sugestię i porady.
  7. Proszę daj znać jak sprawuje się system po instalacji tych sterowników.
  8. Udało mi się rozwiązać problem wykonując settings->system->recorvery->fix problems using windows update-> reinstall now. Za pomocą odzyskania system zainstalował Windows 11, version 25H2 (wersja naprawy). Po tym bez problemu mogłem zainstalować aktualizację. Prawdopodobnie to wina Windows, bo w sieci znalazłem masę osób, które mają z tym problem. Co więcej, wszystkie aktualizacje są zainstalowane pomyślnie, bez problemu.
  9. Witam. W sobotę tj. 18.10.2025 roku zainstalowałem najnowszą wersję systemu Windows 11 25H2 (wcześniej miałem 24H2) bez najmniejszego problemu. Dzisiaj chciałem zainstalować najnowszą aktualizację do tej wersji (zawiera ważne poprawki), ale nie mogę jej zainstalować przez Windows Update. Próbowałem wyczyścić dysk oczyszczaniem dysku, skorzystałem z narzędzia DISM oraz uruchomiłem narzędzie sprawdzania plików systemowych. System wykrył brakujące/uszkodzone pliki systemu. Naprawiłem je, natomiast aktualizacja wciąż nie może zostać zainstalowana. W Windows Update pobiera się w 100%, następnie instaluje w 100% i potem wyświetla się informacja o niepowodzeniu aktualizacji. Jeżeli ktoś ma jakieś porady, proszę o sugestię.
  10. O ciekawe, poczytam. Co do samej gry, tak jak pisałeś: Trzeba czekać na aktualizacje od twórców gry. Na SteamDB widać, że nad czymś pracują, więc powinni coś tam wydać w niedalekiej przyszłości. Na razie dziękuję bardzo za pomoc. Jak będę miał coś nowego w tym temacie to dam tu znać. Pozdrawiam
  11. Potestowałem grę po tych zmianach i przez ponad 27 godzin grania nie było z niczym problemu. Dokładnie wczoraj gra miała crash. Co ciekawe nie jest to błąd BEX64, a najbardziej klasyczny z możliwych, czyli APPCRASH. Same awarie gry zdarzają się dosyć rzadko i są bardzo losowe. Z moich obserwacji wychodzi na to, że to jest raczej problem samej gry niż komputera. Jak Nvidia wypuści jeszcze jakieś nowsze sterowniki z serii 590.xx, to wtedy jeszcze sprawdzę. Podrzucam zrzut ekranu: PS Wydaje mi się, że przeinstalowanie sterowników i pozostałych komponentów pomogło naprawić błąd BEX64, natomiast gra i tak ma swoje problemy.
  12. Potestuję i dam znać jak się wszystko sprawdza po zmianach.
  13. Co do 5 punktu to dodanie Dziedzictwa Hogwartu do wyjątków Zapory Windows Defender dobrze zrobiłem tzn. do sieci prywatnej i publicznej? A Ty, w jakie gry grasz na Unreal Engine? Masz jakieś podobne problemy z grami? Masz kartę graficzną Nvidia?
  14. 1. A czy to nie jest tak, że gra ze Steam od razu startuje z uprawnieniami administratora? 2. Mam jedynie dysk SSD NVMe, ostatnio zaktualizowałem do niego sterowniki (pierwszy raz w życiu) i tylko z niego korzystam. 3. Ostatnio przeinstalowałem grę i usunąłem jakiś czas temu wszystkie pliki prócz shaders, aby gra na nowo je zbudowała. Przy ostatniej aktualizacji sterowników karty graficznej gra i tak na nowo zbudowała shadery. 4. Sprawdzę to. DLSS i Reflex nigdy nie korzystam ani z innych dynamicznych skalowań obrazu itd. zawsze to wyłączam. 5. Mam tylko Windows Defender. Podrzucę zrzut ekranu z niego. Dziedzictwo Hogwartu jest dodane do wyjątków sieci prywatnej i publicznej. 6. Akurat HAGS mam włączone. To też może powodować problemy? 7. Mam myszkę Razer i tam mam zainstalowane kilka aplikacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...