Skocz do zawartości

kominekl

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. To zapewne uszkodzenie monitora. Ewentualnie problem z kartą graficzną (w co bardzo wątpię). Zdecydowanie podlega to gwarancji.
  2. Zapoznaj się z -> http://support.microsoft.com/kb/931712 Wykonaj naprawę według metody numer 1.
  3. Podaj jeszcze log z TDSS Killer -> https://www.fixitpc.pl/topic/8-dezynfekcja-zbior-narzedzi-usuwajacych/page__p__33542#entry33542. + To są stare sterowniki zabezpieczenia StarForce. Należy je usunąć. Deinstalator starych wersji -> http://www.star-force.com/support/drivers/. + Wedle tego co wyczytałem to jest to jakaś usługa powiązana ze słuchawkami i/lub mikrofonem. Czy posiadasz któreś z tych urządzeń? Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej: Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz nowe logi z OTL. EDIT: Sprawa wyjaśniona z Panią Administrator. Dla wyjaśnienia osoba używająca mojego komputera nadużyła mojego zaufania, czego wwyniki mamy w niepoprawnym skrypcie. Przepraszam autora za to, że ktoś podpisujący się moim imieniem podał złą instrukcję. Pozdrawiam .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...