Skocz do zawartości

Witamy na forum Fixitpc.pl
Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się - w przeciwnym wypadku zarejestruj konto. Rejestracja jest darmowa, prosta i umożliwia pełny dostęp do funkcji forum.
Zdjęcie

Problem z uruchomieniem Windows 7


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
kosa351

kosa351

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 167 postów
Witam,
mam mały albo i duży problem z wystartowaniem Windows 7 Prof x64.
Dzisiaj rano uruchomiłem normalnie laptopa, sprawdziłem kilka informacji, zamknąłem (zainstalował jakąś ostatnią łatkę) i się zamknął. Po załatwieniu spraw wróciłem do domu. Odpalam laptopa, a tutaj dochodzi do ekranu ładowania systemu i restart. I tak w kółko. Próba uruchomienia w trybie awaryjnym czy ostatniej dobrze znanej konfiguracji kończyła się tym samym. Włożyłem więc płytkę do odzyskiwania i naprawy systemu. Podczas próby naprawy wywalił komunikat, że nie może naprawić i błąd w postaci:
Dysk systemowy = /Device/Harddisk = 0
Katalog Windows =
Uruchomienie programu AutoChk = 0

Uruchomiłem więc Hiren's BootCD. Uruchomiłem Disk Genius (załącznik) i zdziwiłem się bardzo, ale najprawdopodobniej zostały partycje.
Dysk był podzielony na dwie partycje. Wcześniej Local Disk (E:) przed całą sytuacją był moim dyskiem systemowym C, a Local Disk (D:) dodatkową drugą partycję na pierdoły. Dodam, że oba dyski mogę eksplorować bez mniejszych problemów.
Próbowałem przywrócić MBR poprzez komendy
bootrec /fixboot
bootrec /fixmb
naprawić sektor rozruchowy, ale to chyba nie jest w tym problem. Proszę o pomoc. Mam pełną kopie zapasową z dnia 10 stycznia i mógłbym to przywrócić, ale wczoraj uzupełniłem księgowość i nie chce mi się ponownie tego klepać :/

Załączone miniatury

  • Clipboard11.jpg
  • Clipboard12.jpg


#2
Flavius

Flavius

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 1067 postów
Artykuł MS o naprawie sektora rozruchowego systemu http://support.microsoft.com/kb/927392 ale wątpię aby to w czymś pomogło.To wygląda jakby pliki rejestru systemu uległy uszkodzeniu lub są bady na partycji - chociaż menadżer partycji nie informuje o błędach na partycji to do końca bym nie dowierzał i przeskanował go czymś np. narzędziem producenta -na Hiren Boot CD są też narzędzia producentów,dodatkowa lektura odnośnie SMART dysków http://www.fixitpc.p...twardego-smart/

Jeśli jednak to nie bady to spróbuj takiej sztuczki:

1.Zbootuj jakiegoś live CD i idź do partycji gdzie jest twój system (u ciebie E:)
2.Wejdź do folderu E:\Windows\System32\config i zmień nazwy plików:

SOFTWARE->SOFTWARE.OLD
SYSTEM ->SYSTEM.OLD
SAM ->SAM.OLD
SECURITY ->SECURITY.OLD
DEFAULT ->DEFAULT.OLD


3.Następnie wejdź do folderu E:\Windows\System32\config\RegBack i skopiuj stamtąd wszystkie pliki do folderu E:\Windows\System32\config
4.Spróbuj ponownie uruchomić system -przynajmniej awaryjny powinien zadziałać i użyj przywracania systemu.

#3
kosa351

kosa351

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 167 postów
Dzięki Flavius. Opcja z przywróceniem sesyjnej kopi rejestru, następnie tryb awaryjny i przywrócenie ostatniego punktu (instalacja ostatnich aktualizacji, załącznik) pomogło. Sprawdziłem SMART dysku i wskaźnik jest OK. Co mogło być przyczyną? Aktualizacje?

Załączone miniatury

  • bez_tytułu.png


#4
Flavius

Flavius

    Użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 1067 postów

Co mogło być przyczyną? Aktualizacje?

Możliwe że miałeś jakieś problemy z łatą KB2454826 - czasami instalacja tej łaty może skutkować podobnymi problemami jakie miałeś http://social.answer...46-39b462f2f212




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych