Skocz do zawartości

Ukash-zablokował kompa :(


Rekomendowane odpowiedzi

Na początku serdecznie witam wszystkich użytkowników.

Muszę dodać, że jestem kompletnie zielony od strony technicznej :(

Dzisiaj zaatakował mnie (a raczej mój komputer) wirus o nazwie ukash.

Zauważyłem, że każdy kto pisze na forum prosząc o pomoc zamieszcza log a ja nie mam pojęcia jak to zrobić więc jestem jeszcze bardziej zielony niż reszta potrzebujących pomocy...

Bardzo proszę o pomoc bo uniemożliwia mi to pracę i dziękuję za możliwie najprostsze wytłumaczenie tematu. Dzięki

 

p.s. znalazłem tutotrial jak korzystać z programu OTL i zamieszczam to co się wygenerowało, ale nie wiem czy o to chodzi

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Zauważyłem, że każdy kto pisze na forum prosząc o pomoc zamieszcza log a ja nie mam pojęcia jak to zrobić więc jestem jeszcze bardziej zielony niż reszta potrzebujących pomocy... (...)

p.s. znalazłem tutotrial jak korzystać z programu OTL i zamieszczam to co się wygenerowało, ale nie wiem czy o to chodzi

 

Wszystko wyjaśniają zasady działu: KLIK.

 

 


Przechodząc do usuwania infekcji:

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
IE - HKLM\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2776682"
IE - HKCU\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2776682"
O2 - BHO: (no name) - {6C680BAE-655C-4E3D-8FC4-E6A520C3D928} - No CLSID value found.
O4:64bit: - HKLM..\Run: [WSManMigrationPlugin] C:\Users\Mesjash\AppData\Local\Microsoft\Windows\2711\WSManMigrationPlugin.exe ()
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
O4 - HKCU..\Run: [AdobeBridge]  File not found
 
:Files
C:\Users\Mesjash\AppData\Local\Microsoft\Windows\2711