Skocz do zawartości

UKASH- komputer firmowy zablokowany prośba o szybką pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na forum więc wszytkich serdecznie. Prosiłbym o szybką pomoc w odblokowaniu komputera firmowego. Pokazuje mi się komunikat że komputer został zablokowany i trzeba wpłacić odpowiednią kwotę ble ble ble. Zrobiłem skan proogramem OTL i załączam pliki z logami. W chwili obecnej jestem na trybie awaryjnym i prosiłbym o wyrozumiałość bo nie jestem informatykiem :). Prosiłbym o szybką interwencję zanim przyjdą klienci po FV.

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Był używany ComboFix. Na przyszłość: KLIK. A zasady działu wskazują, by nie unikać tego tematu i przedstawić log który utworzył.

 

 

1. Wstępne odblokowanie komputera. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
O4 - HKCU..\Run: [WinSyncMetastore] C:\Users\pc\AppData\Local\Microsoft\Windows\3924\WinSyncMetastore.exe ()
 
:Files
C:\Users\pc\AppData\Local\Microsoft\Windows\3924
C:\Users\pc\AppData\Roaming\hellomoto
C:\Users\pc\AppData\Local\Temp*.html
 
:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{171DEBEB-C3D4-40b7-AC73-056A5EBA4A7E}]
 
:Services
Catchme
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany (i odblokowany), otworzy się log z wynikami usuwania.

 

2. I możemy przejść do pobocznej deinstalacji adware CrowdStar Gamebar + CrowdStar Gamebar Updater. Wymontuj to także w meneżerze dodatków Firefox. Popraw w AdwCleaner opcją Delete (powstanie log na dysku C)