Skocz do zawartości

Zablokowany komputer przez ukash! Proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Zasady działu do wglądu: KLIK. W zasadach:

- Napisane, by się we żadnym wypadku nie wzorować na instrukcjach w tematach innych użytkowników. Brałeś jakiś skrypt do OTL. To całkowity bezsens. Skrypty są unikatowe i pasują tylko do jednego systemu, bo są robione z logów tegoż. Inne wersje systemu, inne ścieżki dostępu, inne daty, inne obiekty ... Używałeś także AdwCleaner, zapewne sugerowany tym co się dzieje u innych. Program nie ma w ogóle związku z tą infekcją, a był używany gdzie indziej, bo użytkownicy mają po prostu brudne systemy ... U Ciebie też jest adware (v9), ale AdwCleaner akurat tego nie usuwa.

- W instrukcjach tworzenia logów jest napisane jak należy skonfigurować OTL. A tu tylko połowa, brak OTL Extras = opcja "Rejestr - skan dodatkowy" nie została ustawiona na "Użyj filtrowania".

 

 


Przechodząc do usuwania infekcji:

 

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
O4 - HKCU..\Run: [WinSyncMetastore] C:\Users\Maciek\AppData\Local\Microsoft\Windows\824\WinSyncMetastore.exe ()
 
:Files
C:\Users\Maciek\AppData\Local\Microsoft\Windows\824
C:\Users\Maciek\AppData\Roaming\hellomoto
 
:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
"Start Page"="about:blank"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
"Start Page"="about:blank"
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany (i odblokowany). W katalogu C:\_OTL powstanie log z usuwania.

 

2. Wygeneruj nowy log OTL z opcji Skanuj (przypominam o Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Nie masz uprawnień do wysyłania tego typu plików

 

Jak mówię, zasady działu do wglądu. Tam (oraz w Pomocy forum) jest wyjaśnione, że załączniki akceptują tylko rozszerzenie *.TXT, a Ty próbujesz wstawiać *.LOG. Wystarczy ręczna zmiana nazwy pliku. Darujmy sobie jednak ten log. Widzę pożądane zmiany w nowym skanie.

 

 


Co miało zostać zrobione, wykonane prawidłowo. Możemy przejść do zamknięcia czyszczenia:

 

1. Przez Panel sterowania odinstaluj Deinstalator Strony V9.

 

2. W OTL uruchom Sprzątanie, które skasuje z dysku kwarantannę OTL z trojanem oraz sam program jako taki.

 

3. Zlikwiduj drobny błąd WMI numer 10 za pomocą tego automatu Fix-it: KB2545227.

 

4. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

5. Wykonaj pełne (nie ekspresowe) skanowanie w Malwarebytes Anti-Malware. Jeśli coś wykryje, przedstaw raport. Jeśli nic, przejdź do:

 

6. Podstawy aktualizacyjne / weryfikacja wersji: KLIK. Tutaj z Twojej listy zainstalowanych wykaz:

 

Internet Explorer (Version = 8.0.7601.17514)

 

========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217004FF}" = Java™ 7 Update 4

"{89F4137D-6C26-4A84-BDB8-2E5A4BB71E00}" = Microsoft Silverlight

"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A93000000001}" = Adobe Reader 9.3

"{B001064C-D061-4BAE-9031-416A838D5536}" = Adobe Flash Player 10 ActiveX

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...