Skocz do zawartości

Brak pliku rjlb.dll


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z systemem, nie uruchamia mi kompletnie zadnego programu z powodu braku plik rjlb.dll. Wiem, że takie tematy już występowały, natomiast ja nie moge uruchomic na tym komputerze logów, a co dopiero przegladarki internetowej. Bardzo proszę o pomoc. Uprzedzam, że jestem kompletnym nowicjuszem w tych sprawach.

Dodam jeszcze, że bardzo zależy mi na czasie, z góry dziękuje.

Próbuję też sposobem opisywanym przez landussa z recznym podstawieniem pliku, ale przy uruchomieniu komputera i naciskaniu F8 nic się nie dzieje.. :/

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Napisz o jakim systemie mowa - czy to system XP, Vista, 7 ilu bitowy 32 czy 64 i jaki jest tu Service Pack bo to są istotne dane.

 

Próbuję też sposobem opisywanym przez landussa z recznym podstawieniem pliku, ale przy uruchomieniu komputera i naciskaniu F8 nic się nie dzieje.. :/

 

A w którym momencie to wciskasz? F8 należy wciskać tuż za informacjami BIOS na czarnym ekranie i nie jeden raz tylko wciskać intensywnie dopóki nie zaskoczy.

Odnośnik do komentarza

Tak z poziomu linii komend możesz go uruchomić. Mam nadzieję, że pobrałeś dobrą wersję narzędzia - FRST x64

 

EDIT: dodałeś powyżej log. Kopię robisz źle. Tu jest system 64 bitowy więc plik ma być kopiowany do SysWow64 a nie do system32. Infekcja podstawia plik 32bitowy a nie 64bitowy.

 

W dodatku nie ma pewności czy wersja pliku jest prawidłowa. Skąd pobierałeś ws2_32.dll ?

Odnośnik do komentarza

Ja się w tamtym temacie też początkowo pomyliłem, dopiero później to zauważyłem. A więc od początku:

 

Pobierz 32 bitowy ws2_32.dll pod Windows 7 SP1: KLIK

 

Dalej wiesz co robić. Sugeruj się tym tematem: http://www.fixitpc.p...-pliku-rjlbdll/

 

W tym momencie uruchomiłem combofixa. Zobaczymy jaki efekt przyniesie, wstawię jakieś informacje jak skończy skanowanie