Skocz do zawartości

Abow.pl inna akcja


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Bauzer kasuję Twoje posty "przypominające" a do Ciebie jak do ściany. Czy Ty przeczytałeś w ogóle zasady działu? Proszę to w końcu przeczytać: KLIK. punkt 4 = Tam jest napisane na temat cierpliwego czekania. Nie ma prowadzącego pomoc = nie ma odpowiedzi. Landuss jest nieobecny. W takim razie ja przejmuję temat na zasadzie wyjątkowej.

 

1. Pobierz narzędzie FRST x64 i umieść je na pendrive.

 

2. Przygotuj plik naprawczy. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

SubSystems: [Windows] ==> ZeroAccess
NETSVC: CADlink
2 CADlink; C:\Windows\System32\p17xfilt.dll [5120 2009-07-14] (Iomega)
C:\Windows\System32\p17xfilt.dll
C:\Windows\System32\consrv.dll
C:\Windows\System32\dds_trash_log.cmd
C:\Windows\system32\%APPDATA%
C:\Windows\assembly\tmp\U
C:\Windows\assembly\GAC_64\desktop.ini
C:\Windows\assembly\GAC_32\desktop.ini

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt. Wstaw na pendrive obok narzędzia FRST.

 

3. F8 przy starcie komputera > "Napraw komputer" > w linii komend uruchom zgodnie z opisem narzędzie FRST i wybierz w nim opcję Fix. Skrypt umieszczony na pendrive zostanie przetworzony i powstanie plik fixlog.txt.

 

4. Restartujesz do Windows.

 

5. Naprawa Winsock: Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wpisz komendę netsh winsock reset.

 

6. Nowe logi do oceny: OTL opcją Skanuj + Farbar Service Scanner (zaznacz wszystko do skanowania). Dostarcz też Fixlog.txt pozyskany w punkcie 2.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...