Skocz do zawartości

Zainfekowany dysk przenośny WD. "RECYCLER"


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem.Pożyczyłem dla kumpla mój dysk żeby zgrał mi trochę filmów. Gdy mi go oddał mówił ze wszystko ok pozrywał wszystko działa itd.. Dzisiaj chciałem obejrzeć kilka filmów podłączyłem dysk ale wyskoczył mi taki błąd(przy otwieraniu czegokolwiek mam to samo)

http://imgur.com/9GKci

 

Jestem kompletnie zielony nie wiem co robić. Dysk mam od miesiąca ale już zapełniłem ponad 300 gb, wiec format nie wchodzi w grę.

Czy mógłby mi ktoś pomóc i dać wskazówki jak go naprawić smile.gif?

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Na urządzeniu F są dwa rodzaje infekcji: autorun.inf oraz skróty LNK (a właściwe foldery są ukryte). System także jest zainfekowany, w starcie siedzi ten wpis:

 

O4:64bit: - HKLM..\Run: [Windows Host Service] C:\Users\Matisz\svchost.exe (Microsoft Corporation)

 

Poza tym, zainstalowałeś sobie przez nieuwagę sporą liczbę śmieci sponsoringowych w postaci całkowicie zbędnych pasków narzędziowych. Firefox i Internet Explorer są po prostu zgwałcone szajsem.

 

 


Na czas operacji wyłącz całkowicie rezydenta Avira, by nie przeszkadzał.

 

1. Usuwanie adware:

  • Przejdź do Panelu sterowania do apletu deinstalacji i usuń adware: Ask Toolbar, Babylon Toolbar, ConduitEngine, DAEMON Tools Toolbar, HyperCam Toolbar, MediaBar, Reganam Toolbar. Dodatkowo możesz usunąć zbędny Akamai NetSession Interface.
  • Otwórz Firefox i w menedżerze rozszerzeń powtórz usuwanie powyższych. Dodatkowo, w wyszukiwarkach przestaw domyślną na Google i usuń Seek.
  • Otwórz Google Chrome i w Opcjach przestaw domyślną wyszukiwarkę, całkowicie usuwając DAEMON Search, a w rozszerzeniach odinstaluj Babylon.

2. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
O4:64bit: - HKLM..\Run: [Windows Host Service] C:\Users\Matisz\svchost.exe (Microsoft Corporation)