Skocz do zawartości

Nieprawidłowe wyświetlanie Paska bocznego Vista


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio moj AVG InternetSecurity znalazl cos takiego Plik: HKLM\Software\Microsoft\CurrentVersion\Uninstal\Hardcore Znaleziono Dialer.Generic, jednak przedtem zanim przeskanowalem kompa Antyvirem Sidebar zaczal swirowac (foto)

 

sidebardisplay2.gif

 

szukalem w google i trafilem na post na waszym forum o tym problemie https://www.fixitpc.pl/topic/1232-problemy-z-sidebarem-gadzetami/

robilem wszystko wedlug wskazowek jednak nie pomoglo ;/ wiec ostatni post odeslal mnie tutaj w celu sprawdzenia co dalej z tym, jako ze jestem uzytkownikiem zielonym w tych sprawach bylbym wdzieczny gdybym otrzymal pomocy od was specjalistow :)

 

dane: Windows Vista 32 Bit, AMD Athlon 2x Dual-Core QL-64 2.10GHz RAM 4,00GB

 

jedyne co robilem to naprawialem rejestr jv16 PowerTools 2011

Log z niego:

[13:05:14 - Uwaga]: Operacja trwała 222,93 sekund.

[13:28:39 - Błąd]: Nie można modyfikować "HKEY_CLASSES_ROOT\Magnet\"!

[13:34:04 - Uwaga]: Wykonane! 0 błędów rejestru zostało naprawionych, 269,4 KB danych zostało usuniętych (0 plików, 375 wpisów rejestru i 241 kluczy rejestru).

 

licze na pomoc :)

pozdrawiam i z gory dziekuje.

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie ma tu znaków infekcji w stanie czynnym. Drobnostki do wykonania:

 

1. Jest ślad pozostały po podpinaniu zarażonego urządzenia USB:

 

O33 - MountPoints2\{d2d818a2-b364-11de-8551-001f16a973fc}\Shell\AutoRun\command - "" = C:\Windows\system32\RunDLL32.EXE Shell32.DLL,ShellExec_RunDLL copy.exe

O33 - MountPoints2\{d2d818a8-b364-11de-8551-001f16a973fc}\Shell\AutoRun\command - "" = C:\Windows\system32\RunDLL32.EXE Shell32.DLL,ShellExec_RunDLL copy.exe

Start > w polu szukania wpisz regedit > skasuj ten klucz z rejestru:

 

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2